Einde 20 jr relatie / man vreemdgegaan / zoontje 2,5... Totaal niet aan zien komen

Discussie in 'Alleenstaande moeders' gestart door Flamingo, 14 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flamingo

    Flamingo Bekend lid

    9 dec 2009
    900
    0
    0
    Shopmanager / parttime
    Morgen ga ik 2 koop huisjes bezichtigen..... :) !!!!
    Whaaa ben zenuwachtig. Zo spannend om alles alleen te doen.

    Klinkt raar maar ik heb er zin aan......
    Duimen duimen duimen dat het door mag gaan....
     
  2. Eliz30

    Eliz30 Niet meer actief

    Hoi,

    Ik heb jouw verhaal gelezen en wat heb ik intens veel respect voor jou! Zo knap dat je hier zo waardig mee om gaat!
    Heel veel succes morgen. Ik hoop dat dit het begin van een nieuwe toekomst zal zijn.

    Liefs
     
  3. kinderwens88

    kinderwens88 Fanatiek lid

    6 aug 2011
    1.213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb net ook je hele verhaal gelezen en vreselijk wat je allemaal moet doorstaan.
    Maar de manier waarop je schrijft en wat je schrijft.... je komt echt over als ontzettende sterke vrouw die ontzettend veel van haar zoon houdt, dat vind ik dan weer mooi om te lezen. Respect.

    Ik wens je heel veel succes met het bezichtigen van de huizen.

    Liefs
     
  4. Flamingo

    Flamingo Bekend lid

    9 dec 2009
    900
    0
    0
    Shopmanager / parttime
    Kinderwens88 en Eliz30: Dank jullie wel!

    Ik heb ook zeker mijn down momenten, en dan jank ik er flink op los! Maar dat moet ook!

    Vanavond heb ik mijn zoontje naar bed gebracht, lekker ingestopt, verhaaltje (zo lief) en de tranen brandden me achter de ogen toen ik hem een kus gaf,
    want morgen gaat hij naar opa en oma (hun vaste oppas dag), en aansluitend gaat voor de 1e keer de omgangsregeling in... :(

    Ik zie hem dan pas zondag weer!!! Ooohhh echt verschrikkelijk!
    Ben zo blij met de afleiding van de huizen bezichtigen morgen!!

    En zaterdag ga ik mijn nieuwe auto ophalen! Toyota Aygoooooo haha dus ook fijn wat afleiding.

    Maar mijn mannetje zo naar mijn ex te doen valt me zwaar...
     
  5. Bloemetjes

    Bloemetjes Fanatiek lid

    24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lieve flamingo....

    Heb je verhaal gelezen en wat ben je sterk!! Je mag echt trots opjezelf zijn!

    Ook hier een ex die een ander heeft...!!!
    En mijn zoontje gaat nu ook om het weekend en vind het ook verschrikkelijk als ik mijn zoontje weg moet brengen ben daar dan de hele dag al down van!! Het heeft echt tijd nodig denk ik!!
    Heel veel succes met huizen kijken!!! En heel veel plezier met je nieuwe auto..!!!
     
  6. Flamingo

    Flamingo Bekend lid

    9 dec 2009
    900
    0
    0
    Shopmanager / parttime
    Thx Bloemetjes.
    Hoe lang zijn jullie nu uit elkaar?

    Ik vind het echt killing!
    Tuurlijk en je gaat afleiding zoeken en ook andere ´leuke´ dingen doen... maar dan nog... je kindje een paar dagen missen omdat je bijv voor je werk een paar dagen weg moet, wat ik best vaak heb, geen probleem, en des te blijer ben ik om weer thuis te komen.
    Een paar dagen bij opa en oma logeren is ook hartstikke prima en leuk!

    Maar naar je EX............ brrrrrrrr wat voelt dat kil......
     
  7. Bloemetjes

    Bloemetjes Fanatiek lid

    24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wij zijn nu bijna 5 maanden uit elkaar!
    Dus ook nog heel pril, ik probeer leuke dingen te plannen ls hij bij zijn vader is. En hou mezelf voor dat het voor mijn zoontje ook leuk is als hij bij zijn papa is! Als hij zijn vader ziet wordt hij ook heel blij en dat verzacht het iets bij mij....

    Wel fijn dat jullie zoveel dingen geregeld hebben.
    Hier nog helemaal niks. Omdat ik het liever onderlig deed dan met een advocaat...alleen maakt mijn ex het zo bont dat ik toch geen andere keus heb....
     
  8. Flamingo

    Flamingo Bekend lid

    9 dec 2009
    900
    0
    0
    Shopmanager / parttime
    Wat goed van je!! Zo heb ik ook alle beslissingen genomen. Vanuit de gedachten van mijn zoontje. Tuurlijk wil hij zijn vader zien! En tuurlijk papa en mama zijn gelijk voor hem en hij houdt evenveel van ons.

    Nog even terug komend op jou, maar uit je banner en je verhaal kan ik opmaken dat je er met een baby alleen voor kwam te staan?...
    Dat lijkt me echt heel moeilijk en zwaar...
    Trek je het een beetje?
     
  9. Bloemetjes

    Bloemetjes Fanatiek lid

    24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mijn ex kwam ermee dat mijn zoontje net 8 maanden was..hij was niet meer gelukkig!!
    We wonen nu met zijn tweeën bij me ouders en worden goed verzorgd!
    Wel heb ik het heel zwaar betreft de afspraken...hij wil niet echt mee werken en dat maakt het heel erg moeilijk!
    Ik hoop snel rust te krijgen want ben er zo moe van!
    Ik ga morgen dan ook de stap nemen om een advocaat aan te vragen maar wat vind ik dat eng....

    En ik denk inderdaad dat, dat echt het beste is om vooral naar je kindje te kijken. Ik wil hem over 18 jaar ook kunnen vertellen dat ik mijn best heb gedaan...en me niet schuldig hoef te voelen
     
  10. Bloemetjes

    Bloemetjes Fanatiek lid

    24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Probeer toch te genieten van alle spannende dingen morgen...is ook heel belangrijk voor jou....even tijd voorjezelf! ( al blijft dat moeilijk hè )
     
  11. Flamingo

    Flamingo Bekend lid

    9 dec 2009
    900
    0
    0
    Shopmanager / parttime
    Thx!!

    En voor jou ook hoor....
    Alles kan en lukt je zelf!!!!! Het moet gewoon.

    Gisteren waren wij bij de notaris, nou het is me een warboel alleen al qua taalgebruik en zinsopbouw! Akte van verdeling helemaal doorgenomen, testament opgengebroken, en ons ouderschapsplan wordt daarin opgenomen... nou nou ik was me ook zoooooo zenuwachtig van te voren. Normaal deed je dat soort dingen samen, en nu helemaal alleen. Maar ik had gewoon mijn mapje bij me met al mijn notities en dingen wat IK belangrijk vind voor mij en mijn zoontje en ik heb gewoon ALLES gevraagd wat ik wou weten.
    Het was zo´n raar moment, maar toen ik daar weg reed was ik best trots! Je kunt het! Echt!!
    Waarom niet?!!

    Maar spannend blijft het!

    Kun je bewijs voor onvermogen aanvragen voor de advocaat?

    En is er misschien iemand in jullie vrienden-familie-kennisen-vage bekenden-kring die als soort mediator kan bemiddelen. Wij hebben een ´vriend ´ , maar is een beetje een buitenstaander, laten opnemen in ons ouderschapsplan als tussenpersoon.
    Ik weet niet of jullie zo iemand kennen die onpartijdig kan handelen, en of je ex het zou willen, maar het kan je veel kosten schelen...

    Ik hoop het voor je, en ook dat er schot in de zaak komt! En lukt bovenstaand allemaal niet, dan nog... Je kunt het!:)
     
  12. Bloemetjes

    Bloemetjes Fanatiek lid

    24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wil je heel veel succes wensen vandaag met huizen kijken!!

    En nee mijn ex staat er niet voor open om het met een mediator te doen!
    Heb vanmorgen gebeld naar juridisch loket en heb morgen een afspraak met een advocaat!
    Voel me zo verdrietig en verslagen! Ik had het zo graag op een andere manier gedaan! En probeer maar te denken dat ik dit doe voor Boaz....
     
  13. Flamingo

    Flamingo Bekend lid

    9 dec 2009
    900
    0
    0
    Shopmanager / parttime
    @Bloemetjes: Wat is het toch wat!!
    Jammer dat het op deze manier moet, maar HEEL ERG KNAP VAN JE dat je door hebt gepakt!
    Alleen zo kom je verder, en kun jij er straks goed op terug kijken...samen met Boaz!
    Voor jou heel veel succes morgen!
     
  14. Foxter

    Foxter Niet meer actief

    Jeetje wat erg zeg, hier ben ik zelf altijd zo bang voor, omdat ik soms zo gelukkig ben met mijn man en kids en huis dat ik denk dat dat niet altijd zo kan blijven, stom he..
    Ik vind het super knap dat je zo onafhankelijk bent en je lekker een huis kan kopen, en gewoon zo goed met de situatie om gaat. Respect!
    Ik wens jullie heel veel geluk en ik hoop dat jullie snel kunnen wennen aan al het nieuwe.
     
  15. Mukkie11

    Mukkie11 Fanatiek lid

    13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    meiden ik lees jullie verhalen en ik ben ergens blij dat mijn ex in Griekenland woont en ik niet te maken heb met omgangsregelingen die mijn bijna dagelijksleven beinvloeden.alheowel we wel 'moeten' skypen elke dag...dat staat niet vast en ik heb ook een opzet voor omgangsregeling gestuurd naar mijn advocaat daar.

    Ik wil dat terugbrengen naar drie keer per week een mogelijkheid op vaste dagen/tijdstippen (in het belang van ons kind, duidelijke regels/regelingen) en een keer in het weekend als dat voor beiden uitkomt.en dat hij mag komen wanneer hij wil (doet hij toch niet) en mocht mijn ex er korter dan twee weken zijn dan iedere dag bezoek bij mij thuis, in de eigen omgeving. drie uurtjes lijkt me redelijk omdat het anders een te grote inbreuk op de pivacy is en bovendien te belastend voor het 'programma' van ons zoontje dat binnenkort naar de peuterschool gaat...

    ik zal naar griekenland reizen maar voora;snog mn kind niet alleen laten met zijn papa aangezien zijn papa niet goed ziet en hem al eerder in gevaar heeft gebracht.ze;f komt mijn ex regelmatig met schrammen en wonden thuis omdat hij ergens gestruikeld of ergens tegenaan gelopen is. In huis zag hij ons kind ook weleens (vaak genoeg) niet en viel dan half over hem heen of liep tegen hem op. verder als we buiten zijn ziet mn ex de kleine niet meer als die wegrent. Hij staat dan echt een tijdje te zoeken.dat vind ik niet verantwoord.bovendien heeft mn ex vooral veel aandacht voor de telefoon, laat z'n zoon dan maar een beetje...komt hij standaard overal en altijd te laat en dan heb ik het niet over een kwartiertje...en heeft hij hem nooit 's avonds naar bed gebracht laat staan een nacht alleen met hem doorgebracht.en dat moet dan ineens nu???

    mijn zoontje vraagt nooit naar papa...hij is het gewend om hem maar af en toe echt te zien. ik zeg niet dat hij niet van zn papa houdt maar z'n vader is geen verantwoordelijk persoon.hij zou hem niet opzettelijk pijn doen ef iets ergs, maar gewoon onverantwoordelijkheid...niet WETEN gewoon wat je met een kind aanmoet behalve dan spelen.ja als alles klaarstaat.dan kan hij hem wel eten geven. maar niet uit zichzelf.

    zal hij zien dat ons ind iets gevaarlijks pakt?dat er een mes op tafel ligt? is al eens gebeurd dat hij ineens een mes in z'n handen had bij mn schoonouders...ik kwam binnen en zag mn kind met een mes!ik ging uit mn dak!hij is nog maar twee en kan echt nog niet alles beseffen of iets gevaarlijk is of niet...

    hij hangt best aan me omdat ik de enige stabiele factor was in huis voor hem. Bij ziekte was ik er altijd mijn ex niet..was altijd weg en niet voor werk.anyway ik heb veel redenen om te eisen dat ons zoongtje vooralsnog niet met zijn papa alleen is.en zeker niet op vakantie alleen met zn papa! mn ex woont overal en nergens. hij heeft geen vast adres en woont bij vrienden...kan niet eens goed voor zichzelf zorgen!laat staan van voor een jongetje van twee...

    ik wou dat het anders was hoe moeilijk ook, je moet je kind dan delen zeg maar. het is belangrijk dat wij als moeders weer een eigen leven gaan opbouwen.onze kinderen zullen op een gegeven moment ook een iegen leven gaan krijgen.kinderen heb je 'te leen'. en dan moet je zorgen dat je zelf een fijn leven hebt!en daar ga ik aa werken en ik zie jullie ook.

    heel veel kracht en sterkte in deze barre tijden meiden!
     
  16. Noukie1805

    Noukie1805 Bekend lid

    4 feb 2009
    665
    0
    0
    @Flamingo; wat ga je goed meid!!
    Hoe ging het vandaag en red je het dit eerste weekend zonder je mannetje?
    Zou willen dat het hier wat sneller ging. Deze situatie, ik in 'ons' huis en hij bij zijn ouders is erg lastig, maar wordt hard aan gewerkt. Mijn dochter kan dan wel om het weekend een nachtje komen slapen, maar ik merk dat dat voor haar erg weinig is. Hij belt dus constant of hij even langs mag komen om de kids te zien en voor mijn dochter laat ik dat dan ook vaak toe (zoontje van 5mnd weet natuurlijk van niks ;) ). Vast staat om het weekend en dat vind ik prima iig nu ze nog zo klein zijn, maar hoe zouden jullie met gemis van beide kanten(vader en dochter) omgaan? Nu laat ik hem dus vaak hier komen, eet mee, brengt haar naar bed of neemt haar een uurtje mee, maar vind het best lastig om nog zoveel tijd samen als 'gezin' door te brengen.
    Sorry, off topic :)
     
  17. Flamingo

    Flamingo Bekend lid

    9 dec 2009
    900
    0
    0
    Shopmanager / parttime
    @Mukkie11 Jij ook veel sterkte. Dat is nog eens een andere situatie je man in het buitenland. Maar ook dat is moeilijk, jij staat er altijd alleen voor!

    @Noukie1805 oooh dat jij dat kunt dat hij vaak langs komt, samen eten, naar bed brengen... Ik kon dat gewoon niet meer. Vind ik echt knap van je, want al met al, je doet het voor je kids en zet zelf al je gevoel daarmee aan de kant. Knap hoor!!!! En off topic maakt toch niets uit?! haha
    Ik hoop dat voor jou en je kindjes dat er snel vorderingen komen en tot die tijd... sterkte en ga zo door! Hou lekker de eer aan jezelf en je kunt het!
     
  18. Flamingo

    Flamingo Bekend lid

    9 dec 2009
    900
    0
    0
    Shopmanager / parttime
    Vandaag 2 huisjes wezen bezichtigen....
    Whaaaa zo spannend!
    Ik heb een bod gedaan op 1......!!!!! Dat was echt een schattig huisje!! Geheel gerenoveerd, new badkamer boven en toilet beneden. Mooie keuken (moet nog wel zelf apparatuur aanschaffen), en een gezellige maar wel kleine woonkamer... Maar dat is prima in te richten, dan schaf ik mij wat kleinere meubels aan wat meer geschikt is voor kleinere woonkamers (en dan hoef ik al die meubels 'met herrinneringen' ook niet mee te nemen ;) ...!!)
    Het is een monumentaal pandje....

    Ooohhh wat is dit spannend zeg. Morgen zal ik wel een tegenbod krijgen...
     
  19. Bloemetjes

    Bloemetjes Fanatiek lid

    24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Flamingo wat goed zeg!!! Heel erg spannend!! Ik hoop het voor je en dan samen opnieuw beginnen heerlijk...!!
     
  20. Noukie1805

    Noukie1805 Bekend lid

    4 feb 2009
    665
    0
    0
    #60 Noukie1805, 5 okt 2012
    Laatst bewerkt: 5 okt 2012
    Klinkt super, spannend! Ik zal voor je duimen ;)
     

Deel Deze Pagina