33 weken zwanger en 2 kinderen

Discussie in 'Alleenstaande moeders' gestart door tweety1986, 13 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweety1986

tweety1986 Nieuw lid

13 okt 2012
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo ik ben 33 weken zwanger ..
    en heb een zoontje van 4 jaar en een zoontje van 10 maanden en 33 weken zwanger .. mijn vriend is helaas tijdelijk weg .. en redt het waarschijnlijk niet voor de bevalling en dat zit me niet lekker ik zit er heel erg mee .. me kinderen missen hun papa zo veel en ik ook in dezen periode hij was gelukkig wel aanwezig bij me andere 2 bevallingen ..maar helaas niet op tijd voor dezen bevalling hoop op en wonder dat hij dr bij ken zijn .. Hij heeft namelijk geen toestemming om europa binnen te treden ..

ik wil me knop om zetten en genieten van de laatse 6 weken te gaan voor de geboorte .. en te gaan genieten van me bevalling en me laatste loodjes .. maar tis lastig maak me erge zorgen hoe ik het op ga nemen .. en wat ik na de bevalling ga voelen en ik heb bijna niemand waar ik mee ken delen .. mijn ouders die hebben ook hun eigen leven en zeggen komt wel goed .. ach ja tis vervelend dat ken ik niet gebruiken .. :(
    :( en ik hoop dat ik van me kraamtijd ken genieten ... hebben jullie dit ook meegemaakt of ervaring mee .. ?

2. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    Geen ervaring mee maar wil je veel sterkte wensen!
    Schrijf hier van je af! Dat lucht op.
    Liefs

3. tweety1986

tweety1986 Nieuw lid

13 okt 2012
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel voor U sterkte ..

Ik hoop dat het me gaat lukken en dat ik me knop om ken draaien ...

tis zo moerlijk .. dezen situatie maar zodra de kleine is geboren dan ga ik vliegen naar me grote liefde en dan zijn we samen :)

Deel Deze Pagina