Ik heb besloten om onze administratie maar weer eens bij te werken. En elke keer dat ik dat doe bekruipt mij het gevoel dat wij enorm veel "loze" verzekeringen hebben. Het moet volgens mij toch echt wel goedkoper kunnen. Daarnaast weet ik van veel verzekeringen niet eens waar ze voor zijn aangezien dat totaal niet omschreven wordt in de afschrijvingen. Toch alle polissen maar weer eens opvragen want ik snap er de ballen meer van. Hoe hebben jullie de verzekeringen georganiseerd? Doen jullie het met een tussenpersoon of zoeken jullie het allemaal zelf uit? Alles bij een maatschappij of bij verschillende maatschappijen onder gebracht?
wij hebben bijna alles bij ditzo verzekerd, kan je online zelf doen. kost niet veel per maand we hebben wa verzekering, opstal verzekering(nog) inboedelverzekering. overlijdingsverzekering en autoverzekering. per 3 januarie hebben we geen koophuis meer, dus dan gaat de opstalverzekering eruit,
Hier hebben we alles bij een verzekeraar: inboedel, opstal, WA, rechtsbijstand en reisverzekering. Bij Interpolist via Rabobank. Autoverzekering en zorgverzekering wel apart, zelf afgesloten via Internet. En inderdaad levensverzekering bij hypotheek. Heb wel goede inzicht in wat ik wel en niet verzekerd heb, ga regelmatig bij Rabobank checken of mijn verzekeringen nog OK zijn.
Ik werk zelf bij de Rabobank en heb m'n verzekeringen bij Interpolis. Ik zorg er uiteraard zelf voor dat alles nog up to date blijft.
Wij hebben alle polissen gewoon zelf in beheer. Maar hoeveel verzekeringen heb je nou? Hier alleen WA, inboedel, opstal, begranisverzekering, levensverzekering (bij hypotheek), zorgverzekering, bootverzekering
Uhm... even denken hoor: Moet er wel bijzeggen dat we in Duitsland wonen en daar gelden wat andere/aanvullende verplichteverzekeringen.. - autoverzekering (incl inzittenden, excl bestuurder) - ongevallen verzekering voor bestuurder, maar ook voor ongevallen thuis (geldt verder ook voor hele gezin) - WA-verzekering - WA voor honden (verplicht in D) - inboedelverzekering - zorgverzekering Begrafenisverzekering hebben we niet, maar zouden er wel goed aan doen om dat eens te gaan regelend zeker gezien het plotselinge hartinfarct van mn partner afgelopen april.... Owh ja alles wel zelf in beheer, maar bij 1 tussenpersoon
Bijna alles bij dezelfde verzekeraar, via een tussenpersoon. We krijgen korting, doordat we verschillende producten bij dezelfde verzekeraar hebben. Dat is de voornaamste reden. Alleen de doorlopende annuleringsverzekering hebben we los.
bij ons komt een meneer 1 keer per jaar even langs om alles nog even door te nemen (zit ook wel iets zakelijks bij maar minimaal) dat vind ik erg netjes, soms wat overbodig maar soms ook al eens goed gebleken! Ik heb ook alles bij 1 lopen, mijn man is eigenwijs die houd de autoverzekering nog ergens anders (terwijl het dus goedkoper kan he?!) maar goed moet ik nog even "regelen" haha
Ik heb al mijn verzekeringen bij Univé, hier krijg je korting als je meerdere verzekeringen hebt lopen. Alleen m'n levensverzekering i.v.m. mijn hypotheek loopt bij Interpolis.
Bijna al onze verzekeringen, op de levensverzekering na, lopen bij ZLM. Ik heb geen tussenpersoon nodig. Die kosten uiteindelijk alleen maar geld ...