Dat begrijp ik, maar omdat mijn vriend een week weg is en dan weer een week thuis, lukt dat niet altijd
oja ik reageerde op dat andere meisje in dit topic. Lastig voor je dat je vriend een week weg is en dan een week thuis. Dan zijn ovu testen idd wel een uitkomst
Ja, en ik heb ze de vorige cyclus ook even geprobeerd, maar er kwam geen tweede lijntje. Ben er uiteindelijk maar mee opgehouden, maar deze maand ging wel weer goed. Apart hoor
het kan zijn dat je die maand geen ei hebt gehad of dat je op de verkeerde momenten hebt getest. Bij mij lukte het ook niet altijd en toen het wel lukte was het gelijk raak. Hoop dat het voor jouw ook zo werkt. Wel spannend nu zit je op het wachtbankje 2 weken dat zijn de rotste dagen haha
Ik heb wel een beetje last van mn buik. Beetje drukkend gevoel, zowel links als rechts.. dus het is nog afwachten!
Hoi, dat kan eigenlijk allemaal: eisprong, innestelling, menstruatie, darmkrampjes, ... het zal nog even spannend afwachten worden Duim mee!
Hihi, ja vreselijk. Ik zit mezelf weer een beetje gek te maken met iets wat nog alle kanten uit kan. Helaas zal ik niets anders kunnen dan afwachten. *zucht* Jij moet ook nog ff drie dagen geduld op doen zie ik wel! Spannend hoor!
Ik heb sinds gisteren een vage ongipijn (niet echt pijnlijk, maar wel voelbaar). En regelmatige steken links onderin mijn buik. Komt dit iemand bekent voor? Ik ben benieuwd wat dit te maken heeft... Ook heb ik last van mijn rug, wat ik anders nooit heb als ik ongi moet worden.. Maar wie zal het zeggen... Iedere maand is anders
Ja iedere maand is inderdaad weeral anders... vorige keer (bij 53 dagen) dacht ik echt dat ik vanalles voelde, maar het was toch de ongie die weeral wat later was en anders aanvoelde... maaaaar het kan natuurlijk ook iets anders zijn he sommige meiden voelen echt al supersnel dat er iets anders is...