Dag Meiden, Ik ben op zoek naar een leuk positieshirt in het oranje voor Queensday en het WK. Zie al wel veel voor de beeb voor bij komen maar nog niet voor de zwangere mama. Iemand ideeen???
Ik heb ook nog geen leuke WK shirtjes gezien in de winkels. En anders zelf een wit shirtje oranje verven? Of een oranje mannen shirt kopen en daar een leuke knoop in leggen?
Noppies heeft een hele leuke! shirt - Noppies Shop Online Echt knaloranje met iets van een gezicht erop.
Bij de Hema hebben ze nu ook shirts. Wellicht dat zo eentje nog past? Weet niet of ze stretchen, dan moet het wel lukken!
bij de hans textiel zag ik gister voor kindjes en volwassenen wat hangen (weet niet of dat het pecies is hoor) maar wellicht de moeite waard om te kijken
k heb net een leuke oranje buikband gezien bij buikbanden.com met de tekst : Ik zit hier prins heerlijk!
Bij de Paffs heeft Lindsey nu ook van die gave shirts aan! Weet iemand waar je die zou kunnen halen??
Oooh, zit nou net te denken. Halverwege het wk ben ik nog maar 3 a 4 maanden zwanger... Volgens mij heeft zo'n buikband dan weinig zin...