Laatste loodjes, wie nog meer?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door anoniem1405, 4 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

28 jul 2007
    705
    0
    0
    Meiden (daar ga ik dan vanuit :eek: )

Ik ben nu 37+3 weken zwanger en heb het gevoel dat ik elk moment kan gaan bevallen. Natuurlijk is dat ook zo, want langer als 5 weken zal het niet meer duren. Mijn vorige bevalling werd na 42 weken ingeleid en werd een keizersnede. De gyn heeft gezegd dat ze me zo lang niet meer rond zullen laten lopen dus ik beval zoeiso voor de 42 weken. Maar ik wil absoluut niet ingeleid worden en wil zo graag dat de bevalling vanzelf op gang komt.

Bij elke kramp, darmklachten en wc gang denk ik nu gaat het beginnen! ik maak mezelf een beetje gek, maar kan het niet stoppen. De kans is natuurlijk rond 39 weken groter dat het gaat beginnen, dus ik moet me er niet zo op focussen, maar das best lastig wanneer je zo graag wilt dat het vanzelf op gang komt. Best raar, in het begin tekende ik voor een keizersnede en nu wil ik niets liever dan gewoon natuurlijk bevallen.

Wie hebben er nog meer last van de laatste loodjes? ik hoor graag hoe jullie er mee omgaan.

Liefs,
    Simone

2. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Ja! Ik heb ook last van loodjes. Ze zitten allemaal in mijn buik want die voelt megazwaar.
    Geen idee of dochter nog komt.

3. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

28 jul 2007
    705
    0
    0
    Natuurlijk komt dochter nog! maar overtijd gaan is wel heel vervelend inderdaad... Hoop ook voor jou dat het zichzelf gaat aandienen binnenkort. Ben je al gestript? heb je al ontsluiting?

4. Gilmoora

Gilmoora Actief lid

26 jul 2007
    153
    1
    0
    Administratief medewerkster
    Zoetermeer
    Hier nog 1 in de laatste loodjes... en ow boy.. die wegen ook echt het zwaarst! ;)
    Mijn buik is zwaar... kan geen kant meer op.... die kleine is al goed ingedaald en het hoofdje zit vast in de bekken.. waardoor het vaak het gevoel geeft alsof ze mijn blaas als knijpbal gebruikt! :( Auw... Hierdoor kan ik soms geen stap verzetten....
    Hele nachten doorslapen is ook al zeer uniek.. ik kan me de laatste nacht dat ik lekker heb doorgeslapen echt niet meer herinneren! :)
    Hier rommelt het dan ook 's nachts het meest in mijn buik, dat ik soms echt denk van : ooh, daar komt het! Maar vaak blijft het dan bij lichtelijke krampen, harde buiken en oh zo vaak naar de toilet moeten.

5. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

28 jul 2007
    705
    0
    0
    Oh hou op schei uit! doorslapen doen wij al 2,5 jaar niet meer (ons zoontje slaapt slecht) maar de laatste weken is het door de zwangerschap echt drama. hebben je ook pijn in je heupen van het verweken? een uurtje (als al) op de ene kant en ik wordt wakker van de pijn en moet me omdraaien.
    Vandaag is zoontje bij kinderdagverblijf dus kan ik lekker rustig aan doen, maar morgen is hij weer lekker thuis. Beren gezellig, maar jeetje dat kind weegt lood! en wat ben je in de weer, luier, appelsappie, broodje, spelen, badderen, slapen, drinken, broodje, boodschappen doen, eten maken, en tussendoor aandacht geven. Erug leuk, maar nog leuker als je niet op het eind van je zwangerschap loopt.

6. maddalena

maddalena Lid

7 mrt 2008
    45
    0
    0
    groningen
    succes met de laatste weken dagen iedereen

7. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Van mij mag het ook wel komen. Ik heb het nog niet daadwerkelijk gehad, maar ik heb wel zoiets van ik hoop niet dat ik niet overtijd raak want dan flip ik gewoon. Ik trek het niet om nog langer dan drie weken zo rond te lopen. Voordeel bij mij is dat ik nog volop bezig ben met de babykamer en nog andere bezigheden heb.

8. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    van mij mag ht ook komen maarja denk dat het nog wel even duurt.

9. anoniem1405

anoniem1405 Bekend lid

28 jul 2007
    705
    0
    0
    @bulldog, geef de hoop niet op! misschien gebeurt het een dezer dagen wel! Hoop met je mee

10. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    hier ook de laatste loodjes.
    ben het nu wel een beetje zat aan het worden.
    en dit komt mede door het slecht weer van de afgelopen dagen (benauwd, omweer). heb daar niet van kunnen slapen.
    maar heel lang zal het ook wel niet duren en voor ik het weet is het begonnen.

11. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

van mij hoeft het ook niet meer lang te duren horen pff heb het echt gehad met de voorweeën en dit benauwde weer maarja nog eventjes geduld hebben :rolleyes:

12. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ach ze komen echt wel , er is er nog nooit eentje blijven zitten

sterkte met de laatste loodjes

13. Phemme

Phemme Actief lid

29 aug 2007
    452
    0
    0
    Oei... dooddoener.

14. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home

Ben nog niet helemaal op het eind, maar heb dit dus ook al! Erg last van slecht slapen, zere heupen en een kleine die heeeeel veel aandacht vraagt, poepluier hier, plasluier daar, optillen, auto in, auto uit, ben het gewoon al zoooo onwijs zat. En dan krijg je te horen dat je rustig aan moet doen en gaan liggen, bla bla, maar wanneer kan ik dit dan doen? Nu is mijn man ook wel eens een weekje voor zijn werk weg en dan komt alles op mij neer...
    Gelukkig ben ik al met verlof en gaat mijn jongste 1 dag naar het kinderdagverblijf en kan ik die ene dag lekker uitrusten, althans als de verbouwing helemaal klaar is... :(

15. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    @anoniem1405: ik was vandaag weer bij de verloskundige, en vrijdagochtend word ik gestript.
    Brrr.. daar heb ik al het een en ander over gelezen ooit.. en ik wil daar dan ook niets over horen verder haha!
    Ik zit al de hele avond keihard te hopen dat ze straks komt!

Moeilijk he, nog zo'n kleintje wat best veel aandacht nodig heeft.
    Ik vind het ook zo zielig voor hem, voorheen ging mama altijd met hem naar het park en de kinderboerderij, nu moet ie steeds naar opa en oma.
    Maar ik ben erg blij dat we zoveel hulp krijgen van ouders en schoonouders.
    Heb jij ook hulp?

16. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Dat heb ik dus ook, voel me echt schuldig tegenover mijn dochtertje, mama kan niet alles meer en leg dat maar eens uit aan een 2 jarige..
    Echt veel hulp heb ik niet, mijn ouders wonen niet om de hoek en van de rest daar zit ik niet op te wachten..
    Mijn vriendin/buurvrouw die vangt de kleine wel eens op, mijn dochtertje is namelijk helemaal weg van haar 3 jarig-zoontje. en met dit mooie weer zijn zij ook altijd buiten, kan ik ff mijn ding doen...

17. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Ja dat is niet echt uit te leggen he, waarom je niet zoveel meer kan.
    Mijn zoontje wil steeds opgetild worden, dan strekt hij zo lief zijn armpjes omhoog naar mij, en dan zeg ik steeds "dat gaat nu niet lieverd dat is te zwaar voor mama" en dan gaat ie heel hard huilen!
    Haha ik weet ook wel dat dat allemaal kinderdramatiek is, maar toch voelt het niet leuk.

18. Phemme

Phemme Actief lid

29 aug 2007
    452
    0
    0
    Oh, dat is herkenbaar... om die reden zit ze vooral naast mama op de bank boekjes te lezen en en naar Teletubbies te kijken! Ben bang dat ze het spelen straks helemaal verleerd is. Maar goed, zien we dan wel weer!

19. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Ohja, hier ook veel boekjes en tv! Ik voel me vaak heel slecht als ie weer Teletubbies én Koekeloere én Barbapapa én het Zandkasteel heeft gezien... en we barsten van de boekjes haha.
    Het is gewoon even niet anders hoor, straks als alles weer beter gaat, gaan we er weer lekker op uit.

20. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    hier ook 1 die richting het laatste gaat gelukkig

Deel Deze Pagina