Clearblue met knipperende smiley (ovulatie-test)

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Pitahaya, 19 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Okay, jullie kunnen het niet zien op de foto natuurlijk, maar de smiley was nog aan het knipperen. Kennen jullie deze testen? Dat betekend wel dat ik al in mijn vruchtbare dagen zit. Pas als de smiley stil staat, dan is echt mijn eisprong 24 uur later. Maar... als ik in mijn eerste vruchtbare dag zou zitten en mijn ovulatie komt pas zaterdag, dan zou ik een cyclus van 30 dagen hebben! Maar dat kan eigenlijk helemaal niet want mijn cylcussen zijn altijd mega lang (38 dagen of meer). Dus ik geloof het niet. Dus mijn vraag is: hoe betrouwbaar zijn deze testen? Ik leek wel iets van vruchtbaar slijm te hebben...

2. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Sommigen hebben wel 8 dagen of nog langer een knipperende smiley, en dan pas een vaste...gewoon doortesten dus....

3. Marrel

Marrel Actief lid

10 sep 2014
    201
    1
    16
    Na 8 dagen kon ik die knipperende smiley er wel vanaf slaan 😁. De 9e dag een vaste......

Bij het minste of geringst stijging van oestrogeen gaatie al knipperen...... Pas als je LH piekt krijg je een vaste.....

Duur en in mijn geval niet echt meerwaarde

4. Pitahaya

Oh, dat is niet zo positief dus!
    Maar aan de andere kant zat er dus wel een ovulatie aan te komen... Nou ja, we wachten het maar af dan!

5. Pitahaya

Nu heb ik vandaag al een vaststaande smiley! Hoe kan dat?

3 dagen terug: Alleen rondje
    Gisteren: Knipperende smiley
    Vandaag: Vaste smiley

Dat is toch sowieso al raar? Of niet?
    Zijn er nog meer ervaringen met deze testen? Want ik heb dus niet zoals hier boven genoemd word, heel veel knipperende smileys, maar juist nu meteen vaste!

6. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Ik snap dat je hem nog niet verwacht had, maar zo heel gek is het toch niet op dag 13 een positieve ovutest? Heb je mss nog een andere ovutest met streepjes om dit te bevestigen, gewoon voor je eigen gevoel?
    In elk geval veel klusplezier ;)

7. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Ik lees je onderschrift.. Wat erg.. :(
    Hoop dat het snel weer raak mag zijn.

Je zit dus nu in een natuurlijke cyclus?
    Je weet dat ovulatietesten niet betrouwbaar zijn met PCOS?
    Al hoop ik natuurlijk voor je dat je cyclus kort is dit keer.

8. Stardust27

Stardust27 Actief lid

7 jan 2015
    462
    91
    28
    Rayonmanager
    In het koude noorden
    ik heb deze testen ookgebruikt, nooit een knipperende smiley gehad maar juiste een vaste, drie dagen lang! en blijkbaar klopte t want t was zeer succesvol!:)

Vindjelief vindt dit leuk.
  9. Pitahaya

Nou, gisteren aan het einde van de middag heb ik nog eens zo'n gewone clear blue gedaan (zo'n roze) en alleen een rondje getest. Die van zwanger en kids was mega licht (zie hierboven).
    Dus ik denk toch dat die paarse van cb niet kloppen hoor.

Ik weet dat testen met pcos niet helemaal betrouwbaar is, maar voor mijn miskraam is het mij ook gewoon gelukt om mijn ei te vinden want ik ovuleer wel soms, dus bij mij werken ze gewoon.

Dus ik denk toch dat die paarse testen gewoon echt niet kloppen hoor. Ik heb ook nog geen gevoelige tepels en dat heb ik altijd een dag voor ovulatie. En vandaag ook nog niet. Toch wel weer vruchtbaar slijm dus lijkt er toch aan te komen. Nu hopen dat ik morgen gevoelige tepels heb. En ga straks nog even een zwanger en kids doen.

10. Poppenkop

Poppenkop Fanatiek lid

2 aug 2011
    1.130
    1
    36
    Noord-Holland
    Je weet dat als je pcos hebt, ovulatietesten vals positief kunnen zijn?
    Meting van de hoeveel LH in de urine is niet altijd betrouwbaar, omdat vrouwen met PCOS een verhoogde LH-waarde hebben.

11. Pitahaya

Jaha, i know. Maar ik weet ook dat ze bij mij gewoon werken en ik nooit vals positieve testen heb.... Maar dit is gewoon vreemd, los van de pcos. maar lees gewoon ook slechte verhalen over die paarse van cb.

12. Pitahaya

Ik heb vandaag weer een clear blue ovu-test gedaan, maar nu zo'n roze. Ik kreeg daar keurig netjes een smiley op. Toen heb ik voor de zekerheid ook nog één gedaan van zwanger en kids. En tada! Heel erg positief!

Ik heb nu ook vruchtbaar slijm, gevoelige tepels en ik weet zeker dat mijn eisprong inderdaad morgen zal zijn.

Dus dat ik afgelopen dinsdag een vaste smiley had op die paarse ovu-test van clear blue, daar klopt dus niets van. Voor mijn gevoel klopte het al niet.

Dus bij deze aan iedereen: Die paarse CB niet kopen!!! Die roze is wel gewoon betrouwbaar!!!

13. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Fijn dat je hem gevonden hebt. Succes!

14. Jinxx

Jinxx Fanatiek lid

12 jan 2014
    2.020
    1.026
    113
    Ja hoor, zeker weten positief!! Veel plezier dit weekend :p

15. Pitahaya

Dat gaat helemaal goed komen, hihi! Hopelijk over 2 weken ook een knaltest, maar dan een zwangerschapstest!

16. Scarlett1985

Scarlett1985 Fanatiek lid

5 jul 2014
    1.420
    0
    36
    Jeeh Pita!

Deel Deze Pagina