Update FunnyMe

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door FunnyMe, 23 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Hi,

Ik dacht ook maar eens een kopje aan te maken. Is wel zo makkelijk toch? En ik kan mooi alles van me af schrijven.
    Wij zitten inmiddels in ronde 31.
    In februari 2006 zijn wij de MMM ingegaan. T zaad van mn man is goed. Ik heb in april een hsg gehad (ook in 2006). Daarna zijn wij in juli gestart met iui behandelingen omdat er sprake is van onverklaarbare onvruchtbaarheid. De 4e iui ben ik zwanger geworden. Met 7 weken klopte het hartje en met bijna 8 weken is dat gestopt. Ik heb toen pillen gekregen om een mk op te wekken. Die heb ik gehad op 02-02-07. Nu heb ik deze maand voor het eerst weer clomid geslikt. Afgelopen donderdag zijn we bij de gyn geweest en t eitje zou die avond springen. Dus te laat voor iui. Dus zijn we zelf maar aan de klus gegaan. En nu is het dus weer afwachten geblazen!

2. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Dat worden dan weer spannende tijden.

Succes

3. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ja inderdaad. Ach afwachten maar. Ik verwacht er niks van. Maar ik zie dat jij pco hebt? zit je al lang in de mmm?

4. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Meid wat spannend..de MMM lijkt soms zo vanzelf sprekend maar ik ben er van terug gekomen vindt het wel pittig allemaal.. :(

Wens je heel veel succes met alles meid!

5. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Dank je wel kreeftje. Wanneer ga jij testen? Zie dat het bij jou ook behoorlijk spannend is!

6. kreeftje1984

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Ik wacht nog even af, blijven de :evil: weg dan gooi ik er dinsdag OF woensdag een test tegen aan.
    Tis gewoon zo eng om te gaan testen omdat ik bij elk krampje of steekje denk dat deze ronde ook verloren is...MAAR geen bloed is moed ;)

Nou de kwaaltjes die ik heb horen er wel bij maar ja het lichaam kan je zoor de gek houden en ook kunnen die hormonen veel met je doen :(

Maar spannend is het zeker!

Liefsssss

7. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Gorinchem
    @ Funny me

Ik zit net in het begin ga deze ronde voor het eerst clomid slikken en hard hopen dat er een eitje gaat groeien en ......springen? zou helemaal mooi zijn.

Lijkt me best lastig als je niet weet waarom het maar niet wilt lukken.

8. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    kreeftje, ja eng is dat he? Inderdaad geen bloed geeft moed. En pb je me als je getest hebt? ik duim voor je!

Cira, tuurlijk gaat het goed met de clomid. Je krijgt vast een heel mooi ei. Of misschien wel 2! Ja het is heel frustrerend als je niet weet waarom het niet lukt zwanger te worden. Elk jaar met oud en nieuw zeggen we ook, volgend jaar worden we echt papa en mama... En tja het resultaat is bekend. Maar ooit gaat het goed!

9. kreeftje1984

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Thanxx meid, die duimen heb ik hard nodig...En ik zal het je zeker laten weten :thumup:

Liefsss

10. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Gorinchem
    Er blijft altijd hoop ik lees hier zoveel verhalen van meiden die jaren lang geprobeerd hebben en uiteindelijk toch een wondertje in hun handen hebben.

Ik ben blij dat wij weten dat het PCO is. Het blijft soms wel moeilijk maar het heeft tenminste een naam en dan kan je het een plek geven.

Ik wil je heel veel succes wensen!

11. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Pff heb zo'n kramp aan de ene kant van mn buik (waar mn eitje zat)... Nog afwachten tot volgende week donderdag dan kan ik testen!

12. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Gefeliciteerd! :)

13. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    O jee, deze dagen gaan heel lang worden... had vandaag een druppel oud bloed in mn broekje? Zou het....?

14. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Gorinchem
    Je weet maar nooit wat het is Funny me ik ga voor je duimen!

15. jolie

jolie Fanatiek lid

26 okt 2006
    2.089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Hier nog 1 die voor je duimt. Ik hoop zo dat je als nog spontaan zwanger ben geworden en dat je geen IUI behandeling hoef. Succes meid.

16. mandy80

mandy80 Actief lid

2 apr 2006
    485
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    deventer
    heyhey,

ook hier wordt er voor jouw duim gedraait,

groetjes mandy

17. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ik heb besloten donderdag te testen. Heb brandende tepels. Moe. Duizelig. Dus heb goede hoop deze maand. Oke meestal betekend dat niets maar ik heb echt goede hoop....

18. minou

minou Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.490
    0
    0
    Spannend Funny Me...
    Ik duim voor je...

19. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ben verdomme weer ongesteld geworden en ronde 32 is een feit! Hebben het thuis al over adoptie...

20. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Dikke knuffel meis!

Je wilt geen ivf/icsi?

Deel Deze Pagina