hai! Mijn meisje van nog gen twee weken heeft een geel korstje, vastzittend ( echt aan/op haar huidje v/d neus aan de binnenkant) Ik kan het dus niet wegkrijgen met een gaasje. Het ziet er uit als koortsuitslag. Ik heb het zelf heel vaak gehad, dus ik weet hoe het er uit ziet. Nu heb ik al maanden geen koortsuitslag meer gehad en verder ook niemand in de omgeving. Kennen jullie dergelijke korstjes? Of moet ik me echt zorgen maken (doe ik al maar goed ) Ze is verder niet ziekig en heeft geen koorst, maar ja dat heb ik ook nooit als ik een koortslip heb.... zucht...
Het kan ook krentenbaard zijn, dat lijkt precies op een koortslip en is erg besmettelijk bij die kleintjes. Houd haar in elk geval goed in de gaten, zodra ze verhoging krijgt, niet lekker eet, suf wordt oid, de ha bellen. Zoals je vast weet kan een koortstlip gevaarlijk zijn. O ja, je kunt natuurlijk sowieso de ha even bellen mocht het je niet lekker zitten he? Beter het zekere voor het onzeker nemen.
Vergeten te zeggen dat ik de HA al had gebeld, moet morgen langskomen, maar dat vind ik wel heel spanend. Manlief werkt morgen....
misschien suffe vraag, maar is het niet gewoon een snotje? die kunnen ook érg vast zitten.... Succes ermee!
Ben naar de HA geweest en het is een bacteriële infectie, gelukkig geen herpes!!! Ik heb bactroban voorgeschreven gekregen.