bijde auto,s waren niet verzekerd hoor dus dat was waarheid anders was het zeker lullig ja maar ook ik kon niet meer auto rijden
en dat pieter slecht is voor haar ja wat is slecht hij heeft haar dus nooit veder wat aangedaan ofzo maar heeft ook nooit wat met haar gedaan altijd als we weg gingen zwemmen ofzo pieter was altijd ergens anders aan het zwemmen en ik zat met iris verschonen heeft hij tot heden nooit gedaan eten geven en dan de fles s,morgens alleen als ik er om vraag de rest zoals warm eten brood nog nooit misschien dat hij dat nu als hij er is wel doet maar dat is echt afwachten
Ik bedoelde dat je het tegen de politie had verteld zodat hij op dat moment niet zijn spullen mee kon nemen. Maargoed, gedane zaken nemen geen keer, zo gaat dat nou eenmaal als relaties overgaan. Hopelijk is de boosheid gauw voorbij en staat voor jullie beide Iris op nummer 1!
wellus niettus... Als ik dit allemaal zo lees, dan vind ik dat je alle recht hebt om ff je frustatie te uiten, HIJ is degene die jullie laat zitten en GEEN interesse toont naar jullie dochter toe! Laat hem eerst maar eens interesse tonen en dan kunnen jullie altijd nog wat regelen toch!? Ik vind dat in somige gevallen het zelfs beter is om je kindje alleen op te voeden, daar heeft je kindje dan meer baad bij! Ga zo door je doet het goed hoor!
misschien wel maar misschien ook wel voor zijn eigen veiligheid wat nou als hij wel was gaan rijden en er was wat gebeurt en ik had het hem niet verteld hij wou samen met politie spullen gaan pakken dus moest ik wel
Dat is heel vervelend dat hij dit niet heeft gedaan in het verleden. Zo gaat dat veel moeders en vaders en zolang er een relatie is is er geen probleem. (Moeders zorgen en vaders werken....) Nu zal hij wel moeten, ze zal toch verschoond moeten worden en gevoed moeten worden. Ik ben ook degene (als we beide thuis zijn) die 9 van de 10 x onze kleine man eten geeft, maar dat is mede omdat ik dat zelf naar me toetrek. En zo hou ik dat mede in stand.
Om al die dingetjes te doen is toch ook het opbouwen van een band met je kind, of zie ik dat weer verkeerd?
@Eliesja; tuurlijk kan ze hier haar frustraties kwijt. Maar is het dan de bedoeling dat iedereen gaat meelullen om haar ex ze kind af te nemen. Ik wilde het even op een andere boeg gooien, en ik ben nog steeds van mening dat een kind beter af is met 2 ouders, uitzonderingen daargelaten, maar ik heb niets kunnen lezen waar ik uit kon opmerken dat Pieter niet geschikt zou zijn als vader.
oja ik doe het ook normaal altijd en dat vind ik helemaal geen probleeem maar zelfs laats toen ik griep had deed hij niks
Nou ik neem aan dat dit op mijn berichtje slaat?! Ik weet niet of je het gelezen hebt, maar de TS maakt zich zorgen over een schoonvader die gevangen heeft gezeten voor seksueel misbruik, en niet wil dat de vader haar kind daarnaar toe brengt. Ze heeft zelf gevraagd of er mogelijkheden zijn dat dit niet hoeft! Is dit zo in en in gemeen om iemand hier gewoon juridisch advies over te geven? De TS heeft recht om te weten wat haar rechten zijn.. Wat is daar gemeen aan dat iemand haar uitlegt welke rechten ze heeft! Wat erg is, is als dat kind gevaar loopt, terwijl de moeder thuis doodangsten uit staat en niet weet dat de vader het recht niet eens heeft! Ik zeg niet dat deze vader geen omgangsregeling verdient, want ik ken de omstandigheden niet, ik geef alleen aan wat er mogelijk is. Ik vind dat jij nog als snel je conclusies trekt.. De moeder stelt hier een vraag.. mag daar geen antwoord op worden gegeven, omdat het je niet aanstaat, kom nou zeg!
IrisNaomi, je hoeft je tegenover niemand te verantwoorden hoor, hoe slecht hij als vader wel of niet is.. Dat kun je zelf wel beoordelen.. Laat dat aan jezelf, mensen die hem kennen of deskundige over en niet aan iemand op het forum (Cellie).
Ik begrijp je helemaal! (Ik heb ook een ex! ) En ik deed vroeger ook alles alleen....toch gaan mijn kinderen nu naar hun vader en is er een 'normale' omgangsregeling, hij neemt ze mee op vakantie en draagt netjes zijn steentje bij en noem het maar op. Als ze bij hem zijn zorgt hij nu toch voor ze, op zijn manier Maar een stom voorbeeld....als ze ziek zijn/worden....blijven/komen ze lekker thuis naar mama....in ons geval....tja je hebt vaders en vaders, maar ach ik ben blij met dat beetje wat er nu is voor hun, ik zal hem ook nooit afzeiken....als vind ik hem.... etc etc Hij blijft hun vader, altijd.
ik ga eerst dingen gewoon regelen voor mij en voor iris dat we gewoon weer inkomen hebben en verder komt later wel tot nu toe al 3 dagen heeft hij ook nog niks van zich laten horen met de vraag hoe is het met iris .. en hij weet dat iris ziekjes is
Nee Milla, bedoelde jou niet. Ik heb gelezen over de stiefvader ja.....daar heeft niemand mij over gehoord, ik heb het over de vader van Iris, die heeft daarmee toch niets misdaan. Mijn advies is trouwens goed bedoeld, en met name goed bedoeld voor Iris, een onschuldig kind. Kinderen worden altijd de dupe van kwesties van hun ouders en dat vin ik treurig. Jammer dat het zo negatief opgepakt wordt allemaal, zo bedoel ik het namelijk niet.
Sorry, dan heb ik het verkeerd opgepikt Jou berichtje stond onder dat van mij vandaar dat ik mezelf aangevallen voelde.. Nogmaals mijn excuses..
Ik zou contact opnemen met een advocaat. Aangezien je geen inkomen hebt, hoef je alleen een kleine eigen bijdrage te betalen. Ik zou zeker eisen dat hij Iris weg houdt van zijn vader. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik er met mijn verstand niet bij kan dat hij uberhaupt met zijn vader om gaat, laat staan dat hij zijn dochter mee wil nemen. Bah!
ben blij dat de meeste snappen dat ik pieter echt niet weg wil houden van iris ... en zo ben ik ook beslist niet en zo zal ik nooit worden ook het enigste wat ik dus ecth niet wil dat hij iris meeneemt naar zijn ouders ... en dat wil hij dus wel doen want dat zei mij zelf p.s ik heb het ook nooit gesnapt waarom hij daar nog wil komen ik zal het zeker niet doen als mijn vader dat had gedaan bij mijn zus ofzo ook pieters zus die dus door zijn vader verkracht is gaar er weer gewoon mee om en het is net 2 jaar geleden gebeurt maarja dat is voor ieder eigen ...
sorrie dat ik het zeg maar dan vraag ik mij af of hetdaadwerkelijk wel echt gebeurd is hoe kun je er anders doodleuk weer naartoe gaan :-k .
het is allemaal echt gebeurt in de tijd dat hij vast zat woonde ik bij zijn moeder en pieter in en omdat ikw el graga wilde weten waarom hij dan vast zat mocht ik van zijn ouders de paieren zien wat er allemaal was gebeurt en waarom hij dus vast zat en daar was ik zo van geschrokken dat ik samen met pieter daar gauw weg waren voor dat hij weer vrij kwam.. Ik ben zelf daar dan ook echt heel weinig geweest want vertrouwde zijn vader voor geen meter ...