Einde relatie wat nu ?

Discussie in 'De lounge' gestart door irisnaomi, 10 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    jahoor ik zou zo'n vent echt de deur wijzen.

2. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Als jij niks met je kindje doet dan krijg je toch geen band met je kindje en andersom net zo!
    Mijn ex heeft zijn kindje toen ook 2 keer vastgehouden en nooit wat mee gedaan of bemoeit en heeft uiteindelijk besloten om niks meer met het kindje te maken willen hebben, omdat hij er GEEN BAND mee had, ja snap ik als je dr niet naar omkijkt!

Snap je nu?

3. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Dat is vast niet de bedoeling en ik denk dat ts dit ook niet wil en zich al helemaal niet laat omlullen, zo als ze al zei hij is niet slecht, maar heeft geen oog voor het kindje en toch wil ze dat het contact blijft en dat vind ik echt goed van haar, ondanks wat hij haar heeft aangedaan.

En al die frustratie daar komt ook vast een eind aan, maar het is vrij normaal dat je afreageert op degene die het dichts bij je staat en al helemaal als hij de oorzaak is!

4. gisteren heb ik alle spulen die hier nog in huis lagen
    bijelkaar gezet en heeft hij grotendeels op gehaald
    maar ook nu weer geen aandacht naar iris ...

5. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.439
    1
    0
    Delft
    Hoi hoi,

War een rotsituatie.
    Ik weet niet of iemand het al verteld heeft maar je kunt je exvriend niet zelf uitschrijven, je kunt hem bij de gemeente in onderzoek laten zetten (als het huur/koopcontract op jou naam staat) dan duurt het een paar maanden en dan wordt hij uitgeschreven.

Dit lijkt veel werk maar als je dit niet doet kun jij geen uitkering aanvragen.
    Urgentie regel je bij een woningbouwvereniging niet bij de gemeente (ik werk bij de gemeente).

Veel succes met alles!
    Lisette

6. hoi hoi

mijn ex heeft zich zelf al uit laten schrijven op de 14 van deze maand ..

van de urgentie dat weer ik maar dat komt nog wel
    eeerst de rest maar even regelen

7. patries38

patries38 Bekend lid

2 mei 2006
    811
    0
    0
    verpleegkundige
    Ik ben wel met cellie eens dat je een kind niet zijn/haar vader mag ontzeggen.Pieter is niet verantwoordelijk voor de daden van opa, het lijkt mij voor Pieter ook een vreselijke situatie, dat zijn vader in staat is tot deze daden.
    Ik kan nergens terug vinden hoe Pieter in deze zaak staat. Heeft hij er begrip voor dat Iris niet naar zijn ouders mag?Ik vind namelijk wel dat je de grootouders omgang mag weigeren als de mama er niet bij is.
    Want seksueel misbruik; de daders mogen wat mij betreft nooit meer alleen zijn met kinderen.

Probeer in ieder geval een goede situatie te creeeren voor Iris, met een papa en een mama. Maak daar goede afspraken over, zowel over omgang, als financieel. Verder moeten jullie je eigen leven leiden.
    Zoek een baan, zorg voor opvang voor Iris, zorg vooral dat je onafhankelijk bent.

veel sterkte, patricia

8. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    meid wat een rot situatie.

wat betreft de kleine.
    ik zou op dit moment alleen bezoekjes bij jullie toestaan, maar ik zou nog niet toestaan dat hij haar alleen mee neemt.

zorg er eerst voor dat jij alles op orde heeft en laat hem maar eens tonen wat zijn bedoelingen zijn! heeft hij al uit zich zelf aangekaart dat hij iris graag wil zien? dat hij die 160 euro wil betalen? dat hij alimentatie wil betalen? zijn er al afspraken gemaakt over het niet bezoeken van zijn ouders met de kleine? regel eerst al dat soort zaken, voordat je hem de kleine zomaar mee geeft. oftewel: haal er een advocaat bij en zorg dat alles zwart op wit komt te staan. denk ondertussen goed na over wat jij wilt en hoe jij de toekomst ziet. gedeelde voogdij of alleen bezoekrecht. wanneer mag hij iris dan hebben. als jij alles goed utigedacht hebt en voorbereid hebt sta je sterk en zijn je kansen groter. succes meid!

9. judithteresa

judithteresa Bekend lid

2 jul 2006
    506
    0
    0
    journaliste/fotografe/webdesigner/model
    Fuerteventura-Canarische Eilanden
    tja.. idd 2 ouders is de ideale situatie, maar als 1 ouder absoluut niet naar het kind omkijkt heeft dat kind daar ook niks aan. wat moet zo een meisje bij een vader doen dan? ik ging als kind ook aleen een hapje eten bij mijn vader, 1 keer in de week mischien. was met 2 uurtjes weer thuis. is eigenlijk pas dat ik een jaar of 18 was dat we leuk contact kregen, toen kon ik mee stappen:) nu is hij geweldig, en maakt hij alles goed met mijn dochter, dus mischien is het een oplossing om hem langzaam aan haar te laten wennen?
    of het gewoon op zijn loop laten, wat je zegt als hij haar wil zien kan hij komen, zie je zelf wel hoeveel interesse hij heeft. mijn moeder zei altijd dat mijn vader in zijn hoofd ook nog maar klein was, dus dat ik niet verdrietig hoefde te zijn als hij niet kwam ofzo, dat hij echt heel veel van me houd en mij de allerliefste vind. . mijn vader heeft ook nooit begrepen/doorgehad waarom ik hem altijd behandelde als een klein kind.. ;)

10. even een update

pieter heeft nog steeds zijn schulden aan mij niet betaald en ook nog niks van zich laten horen vande week was iris twee dagen ziek en hij wist het en ook weer niks van zich laten horen

ik zelf heb de autoverzekring maar betaald omdat ik dus ook niet meer met mijn autotje kon rijden stonden op 1 polis daarna heb ik hem gezegt dat die dus op zoek moest naar een andere auto verzekering
    heeft hij dus gedaan ...

ook is hij uitgeschreven en heb ik vandaag de tweede afspraak voor de uitkering ...

voor de rest wou Pieter dus de schulden die hij gemaakthad ( niet getalen van energie direct in mijn schoenen schuiven )
    hij had namlijk zijn gegevens gewijzigd naar de bijna en er stond bij dat daar alle geld van af geschreven mocht worden
    gelukkig zag ik het op tijd op zijn mail ( hij had zich hiet afgemailt dus kon alles mai nog lezen van hem ) en heb er achter aan gebeld en het wordt toch naar hem toe gestuurd de eind afrekening heb zelf weer essent genomen ...en loopt nu ook goed ..

Met vitens ( water dacht hij ook het zelfde te flikken ) maar is ook opgelost...

tevens ben ik blij dat hij weg is want nu twee weken later komen er steeds brieven van deurwaarders van mobiele telefoons en van leningen die hij ook niet betaalde ....

nou dit was het zo ongeveer weer

11. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ben wel blij om te lezen dat er schot in de zaak zit.
    Ik zou wat betreft die brieven van de deurwaarders etc. even het zekere voor het onzekere nemen: even met ze bellen en vertellen dat desbetreffende persoon niet meer in huidige woning woont en dat de relatie is verbroken. Misschien ook een adreswijziging doorgeven?
    Zo komen alle brieven bij hem en heb jij er geen omkijken meer na!
    Weet alleen niet of het zo simpel werkt als ik vertel, maar dat even uitzoeken kan geen kwaad denk ik...

12. hoi hoi

de brieven van de deurwaarders heb ik eerst maar een kopie van gemaakt ,,, en daarna in zijn brievenbus gegooit mocht hier nu eentje komen heb ik gelukkig bewijs dat hij op een ander adres woont ...
    en ook wel adres

13. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    nou gelukkig zit er vooruitgang in meid!

14. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Goed zo meis, gaat de goede kant op... hoe gaat het verder met jou geniet je wel van je dochtertje?

knuff

15. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

16 mrt 2007
    3.491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Mooi dat het vooruit gaat meid :)

16. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    gelukkig gaat het vooruit!

17. Lizzy

Lizzy Bekend lid

5 jun 2006
    584
    0
    0
    Rotterdam
    Jeetje meis, wat kom jij sterk over! :thumup:
    Alle respect!

Ik heb ook een.... van een ex :evil: , maar sinds de geboorte van onze dochter doed hij er alles voor.
    En dus is het voor mij geen enkel probleem dat hij haar ziet.
    Er is alleen 1 maar...
    Mijn ex heeft in het verleden psychosen gehad, en als ik ook maar even het idee zou hebben dat mijn kleintje niet veilig is, dan houdt t op.

Verder ben ik het met Cellie ;) eens, dat kinderen te vaak de speelbal zijn van de geschillen tussen ouders.
    Dat kan en mag niet!
    Voor mij is het enige criteria dat mn meisje veilig is.
    Ik vind dan ook dat jij kunt en mag eisen dat ie niet met haar naar zn vader gaat. Als hij enigzins hersens heeft, zal ie dat kunnen begrijpen.
    Het gaat ook om een vertrouwenskwestie, je zou de afspraak met hem kunnen maken dat als hij 1 keer met haar naar zn vader gaat, hij haar alleen nog maar bij jou op mag zoeken.
    Hoe het juridisch in elkaar steekt? Geen idee!
    Er zijn toch van die juridisch advies telefoonnummers?

Heel veel succes,
    en nogmaals, ik vind dat je het hartstikke goed aanpakt allemaal!

18. hoi hoi

nou zaols jullie weten is iris donderdag 1 jaar geworden haar vader heeft echt niks van hem laten horen ...

nu ben ik hem echt helemaal zat....

groetjes yvonne en iris

iris doet mee aan een foto wedstrijd steemmen jullie ook

http://www.babycentrum.com/bvdm/index.php
    is het meisje met de krullentjes iris 29-1106

19. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Nog van Harte gefeliciteerd met je kleine meid.
    Heb ook ff gestemd hoor!

En jeetje niks laten horen zeg je?
    Hij moest zich schamen, echt wat een loser zeg.
    Geloof ik dat je m nu helemaal zat bent...
    kop op he je doet het nog steeds fantastisch..\
    knuff

20. hoi hoi

ben echt blij dat hij de deur uit is ..
    heb vorige week wel 3 deurwaarders brieven in de bus gehad voor hem
    voor dingen die hij nooit betaalde zoals zijn mobiele telefoons zijn leningen
    en dit gaat echt om tientallen duizend in totaal ....

Ook mij heeft hij nog steeds niet betaals voor die autoverzekering en van de halve huur ....

Deel Deze Pagina