*Schokkend* vrouw gooit baby tegen hek!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door emje, 24 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saartje123

Saartje123 Fanatiek lid

7 mei 2009
    2.395
    35
    48
    Vrouw
    Moeder ♡
    Brabant
    :(:(:(

2. gimena

gimena Niet meer actief

artelijk wijf. welke toestand dan ook je gaat je kind niet tegen een hek aan gooien :(

3. Ike1983

Ike1983 Bekend lid

21 okt 2009
    853
    32
    28
    Het moet niet gekker worden :(

4. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Ik neem me steeds voor om niet meer op dit soorten berichtjes te klikken op nu.nl en telegraaf.nl. Maar toch moet ik altijd even kijken...omdat ik het gewoon niet kan geloven, maar blijkbaar gebeuren dit soort dingen dus echt. Zielig voor de baby, maar ook voor de moeder...

5. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Tsss wat een gek mens. Gooi haar ook maar tegen een hek zou ik zeggen...

6. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Misschien moeten jullie de reacties eens lezen onder het bericht bij nu.nl. Dan zie je dat er een reden is, waarom die vrouw zo 'gek' deed.

7. Tamale

Tamale Niet meer actief

Ik kan het bericht niet vinden op nu.nl?

8. Tamale

Tamale Niet meer actief

9. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    Wat erg voor dat kindje, ongelofelijk!

Maar de reden erachter is ook vreselijk! De arme vrouw is een paar dagen geleden haar man verloren, van de arts heeft ze medicijnen gekregen om dit door te komen en die heeft ze verkeerd gebruikt. Tragisch:(

Als ze weer bij haar positieven is, hoe verwerkt ze dit ook nog eens!

10. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Ach arm kindje! Wel tragisch dat ze haar vriend verloren heeft. Ze zal het ook niet zo gewild hebben. Je kan behoorlijk in de war raken van dat soort medicijnen. Dat is ook de reden dat ik er absoluut huiverig voor was om het te gaan gebruiken.

xx

11. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ik las dit soort berichten eerst ook en dan dacht ik wat een mensen heb je toch , maar als ik nu lees
    lees ik vrouw op blote voeten...hallo sneeuw ijskoud in pyamma dan denk ik och stumper
    die moet helemaal de weg kwijt zijn geweest als je tot dit punt moet komen
    ja super erg voor het kind niet te bevatte maar netzoals laatst die vrouw een baby uit het raam gooide...
    echt erg hoor , maar ik vraag me dan af? is er niemand bij haar in de buurt die bij haar slaapt die een oogje in het zeil kan houden?

hopelijk houd de baby er geen blijvende schade van over en mankeert het niet veel
    wat erg !

12. Nou inderdaad zeg. Als het bekend is dat je in de war raakt van zulke medicijnen (dat zei iemand hierboven), dan laat je een vrouw die het moet slikken toch niet alleen met een kind van 4 maanden oud? Zelfs als ze het kindje niet tegen een hek had gegooid, wie weet hoeveel voedingen ze dan was vergeten of hoe vaak ze van de trap was gevallen :(

13. meidenhuis

meidenhuis Niet meer actief

oh wat verschrikkelijk. Tranen en kippevel!

Vraag me dan ook meteen af wie het is..

14. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ontzettend triest..

De baby zal zich er vast niks meer van herinneren, hoop echt dat moeders er weer bovenop komt en er straks weer kan zijn als mama voor haar kleintje.

15. Blaak

Blaak Niet meer actief

Achterlijk geregeld hier in Nederland vind ik het. Bij zulke situaties hoor je die mensen toch meer hulp aan te bieden dan alleen maar pillen??:$

Gierig landje blijft dit toch, pff. kan er gewoon kwaad om worden!

16. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

:(:(:( jeetje heb hier geen woorden voor
    heb hier een mooi klein meisje van bijna 3,5 maand als ik naar haar kijk
    dan zou ik haar niet eens pijn kunnen doen vreselijk:x:(

17. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Verderop in de berichten staat, dat die persoon dat verzonnen heeft van dat ongeluk. Het is meer om aan te duiden wat gebeurd had kunnen zijn. En dan zijn mensen wel meelevend met zo'n vrouw.

Ik vind het vreselijk voor dat kindje. Als die moeder echt zoiets tragisch heeft meegemaakt of ernstig verward is, dan heb ik zeker medelijden met haar. Hoe dan ook, we weten het hele verhaal niet en zullen we nooit te horen krijgen ook.

Net als die vrouw die haar kind uit het raam gooide. Wordt ook onderzocht op psychische afwijkingen. Ik vind wel dat je wel erg vaak dit soort verhalen leest en dat ze dan meteen psychisch niet in orde zijn. Misschien ben ik hard, maar ik vind dat je sowieso psychisch niet in orde bent als je een kind zoiets aandoet.... Maar in welke mate zo'n persoon psychisch niet in orde is, dat verschilt nogal. Misschien leven we gewoon in een wereld die steeds gekker wordt...

18. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Waar staat dat dan Cathie dat dat van dat ongeluk niet waar was?

19. Fullhouse1981

Fullhouse1981 Fanatiek lid

8 jun 2010
    1.903
    0
    0
    Oosten van het land
    Verkeerde reactie op medicatie? waar was de hulp voor deze vrouw? jeetje, doe maar een doos met pillen en dan komt ze er wel weer bovenop? :( arm kind, arme mama. Ik hoop dat ze er snel weer bovenop komen! zowel mama, als kind.

Deel Deze Pagina