Einde stage kinderen iets leuks geven?

Discussie in 'De lounge' gestart door paars, 5 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paars

paars Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.117
    18
    38
    ik volg de opleiding richting kinderopvang.
    ik loop nu voor een jaar stage op een peuterspeelzaal.
    dit jaar is helaas alweer voorbij.
    Heb het ontzettend naar mijn zin gehad en ga de kindjes ook wel een beetje missen hoor.
    je bouwd toch een soort band met ze op ofzo..

Wie heeft ook stage gelopen in deze richting en heb je ook en afscheidstraktatie of zo iets gegeven? en wat was dit dan?

ik zou dit graag willen doen maar vind het een beetje moeilijk.
    ik wil ze niet gewoon een zakje snoep of zo geven maar iets leuks.

Wie heeft er eventueel leuke ideeen of tips;)

Alvast bedankt

2. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Misschien iets lekkers samen met een bellenblaas inpakken in cellofaanpapier voor de kinderen.... Of een ander klein speelgoedje van Action of de Hema...

3. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Ik vind dat die kinderen met alle verjaardagen al zoveel traktaties krijgen. Kan je geen leuk groepscadeau geven?? Een leuk boek of leuke cd ofzo??

4. Tennes

Tennes Niet meer actief

Daar snappen de kinderen echt nog niets van. De kinderen hebben liever iets tastbaarders.

Bij Ikea hebben ze van die leuke vingerpoppetjes. En niet zo duur. Ieder kind een lekker knijpfruitje en zo'n vingerpoppetje. Is dat wat?

5. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Mijn zusje had toendertijd wat leuks etrakteerd op de peuterspeelzaal. Dat was een pappiertje en dat pappiertje was dan uitgeknipt als vlinder een stoepkrijtje die was vastgemaakt in het midden als lichaam van de vlinder. Met dubbezeidig tape waren er m&ms opgeplakt voor de versiering van de vleugels. Dan kan je ook op de vleugels schrijven de juf vliegt er weer vandoor kinderen snappen dat wel niet maar oké als je kind naar de basisschool gaat zet je er ook op ik wil niet opscheppen ik ga naar de babisschool.

Ik denk dat je genoeg kinderen hebt dus dat het ook wel betaalbaar moet blijven. krijtjes kosten 22 cent voor 6 stukt bij de action (heb ze eergisteren gehaald)

6. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

een soepstengel met daarop een vingerpoppetje (bijv bij ikea te koop voor weinig) en dan leuk inpakken met cellofaan (dat doorzichtige papier dus bedoel ik(met zo'n sierlint in leuke kleurtjes dichtmaken)

7. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    een stoepkrijt in cellefaan met een lange vinger ofzo iets

8. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Ik heb zelf (jaaaren geleden) stage gelopen in een kleuterklas. Toen ik afscheid nam heb ik ook voor ieder kindje een belleblaas (zeeman) met iets van snoepjes ingepakt in cellofaanpapier met een leuk strikje eromheen! Was een succes!

9. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

ik lees hier ook wel vaker vaan die uitdeelboekjes. ik zag ze nu bij de boekenvoordeel van sesamstraat.

10. Pipo1973

Pipo1973 Actief lid

30 jan 2007
    431
    0
    0
    Bij www.party-kids.nl kun je zelf wikkels maken die je om een bellenblaas kunt doen. Erg leuk!

11. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    bij de wibra hebben ze van die leuke klapper handjes met daaraan een staafje met snoepjes. als je hier een leuk kaartje aanmaakt met bijvoorbeeld de tekst "we zwaaien juf ...uit" of iets anders passend.

de handjes zijn 50cent per stuk dus op zich is dat wel te doen

12. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
  13. bibi2009

bibi2009 Niet meer actief

een badeendje in folie met een bellen blaas.
    En als je het dicht knoopt hang je er een kaartje er aan.
    met bijv groetjes juf...

14. paars

paars Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.117
    18
    38
    Wat een leuke ideeen allemaal zeg! ik heb nu al een paar dingen in mijn hoofd maar even zien hoe ik dit ga doen.
    Die uitdeel boekjes zijn erg leuk maar wel prijzig. heb ze voor zo´n 60 kinderen nodig. wel beetje duur dan!
    iig bedankt voor de tips en ideeen!!

15. tulip

tulip Niet meer actief

iets wat lowbuget is, zijn zelf handjes maken van karton. Je pakt 4 kleuren papier, dan teken je een handje en knipt dat uit. Als je veel blaadjes tegelijk wil knippen is het handig om de vellen aan elkaar te nieten, dan verschuift het niet. Je kunt het handje op een sateprikker plakken en er dan iets aan doen, een leuk cadeautje of iets lekkers. Als je zin hebt om veel te knippen kun je er per kindje 2 doen en dan een doosje rozijntjes ertussen doen.
    Op het handje kun je schrijven aan de ene kant: ik heb een fijne tijd gehad en aan de andere kant: ik ga jullie missen!!!

Deel Deze Pagina