Ik ben 23 kilo afgevallen en wilde graag iets leuks voor mezelf kopen (mag wel een keer denk ik) als mijn man zijn eindejaars heeft gekregen, eind van deze maand. Nu zag ik de kettingen van quoins. Ik vind dat echt zo mooi! Ik heb even zitten rondneuzen en zag mooie hangers, quoins etc. Even een vraag: wie heeft zo'n ketting? welke lenget? ik wil graag ene lengte die net onder mijn borsten valt, dus de quoin er net onder. Is dat eem medium? ik wil ook weleens switchen dus dacht ook een lengte small te bestellen. En de hanger maat medium? ik wil wel een beetje opvallend, maar ik wil ook niet het gveoel van een kettingslot om mijn nek ofzo, ik dacht quoin medium? Ik heb een gewone lengte qua bovenlijf, ik ben normaal van postuur. Wat hebben jullie, bevalt het, wisselen jullie vaak? (als iemand ze uberhaupt heeft) QUOINS
Je kiest een hanger en los een ketting. Je kan gewoon passen in de winkel. ze zijn super leuk en wat ik hoor een wat betere kwaliteit dan mimoneda. als ik je een hanger aan kan raden dan de L of de S want die hebben dezelfde maten als andere merken waardoor je ook eens een inleg van een ander merk er in kan doen. persoonlijk vind ik Quoins het mooist. er zijn er verschillende in mijn omgeving die hem hebben en die hebben er veel plezier van.