Miskraam zonder buikpijn?

Discussie in 'Miskraam' gestart door destiny, 5 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. destiny

destiny Niet meer actief

Hoi Hoi

Heb 2 maanden geleden een miskraam gehad met 5 weken.:(
    Ben nu weer bijna 5 weken en sinds eergisteren begon ik weer bruin bloed te verliezen.:(
    Toen had ik wel veel in het huis gedaan dus ik dacht misschien wel een kapot bloedvaatje maar het zat me toch alweer niet meer lekker.:(
    Gistere weer bruin bloed en stopte gistere avond ook weer.
    Maar een paar uur geleden heb ik 15 min gefietst en toen kwam ik thuis ging naar de wc rood bloed in mijn ondergoed en ook met afvegen best veel.:(
    Alleen heb nu helemaal geen buikpijn en dat had ik 2 maanden geleden heel erg.
    Nu twijfel ik of ik een miskraam ga krijgen of dat er gewoon een andere oorzaak voor het bloed is:(
    Heb wel al de hele week zo'n pijn laag in mijn rug.
    Hebben meer mensen hier een miskraam meegemaakt zonder buikpijn en is lage rugpijn ook een teken dat je een miskraam krijgt ben zo onzeker aan de ene kant heb ik nog hoop maar aan de andere kant weet ik dat rood bloed geen goed teken is.

Groetjes Samantha

2. Flavour

Flavour Niet meer actief

Hoi! Eng he, dat bloed. Zeker als het al eens mis is gegaan. Een mk kan pijn geven, maar vaak merk je er juist niet veel van in eerste instantie. Rood of bruin bloed maakt niks uit. Allebei kan goed of fout gaan. Lage rugpijn hoort bij een mk maar ook bij een goede zwangerschap. Ik hoop voor jou het laatste. Sterkte met de onzekerheid.

Suus

3. destiny

destiny Niet meer actief

Hoi Suus

Ja vind het heel erg eng dat bloed pfffffffffffffff word er zo onzeker van ben bang als dit weer mis gaat ik nog banger ga worden.
    Want dacht bij de eerste miskraam na een week het heeft zo moeten zijn maar als het nu weer mis gaat ben ik toch bang dat er iets niet goed is met mij lichamelijk.
    Het bloeden is inmiddels wel weer bruin geworden maar zie het toch weer somber in maar we kunnen helaas niet meer als afwachten.

Ik durf het bijna niet te vragen maar hoe gaat het nu verder met jou?
    Want zie dat je inmiddels ook al wat miskramen hebt gehad.
    Hebben ze al iets gevonden wat de oorzaak van de miskramen kan zijn?
    En ga je het nog een keer proberen om zwanger te raken?
    Hoop zo voor je dat het jou ook een keer lukt.

Heel erg bedankt voor je bericht

Groetjes Samantha

4. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ha Samantha,

Ik heb het ook vaak gehad, het bloedverlies. Maar ook bij deze zwangerschap, en ik ben nu 12 weken!

Ik heb veel onderzoek gehad. Ze beginnen na twee mk's meestal met chromosomenonderzoek en stollingsonderzoek, maar er is nog veel meer onderzoek mogelijk. Bij mij is er nooit een duidelijke oorzaak gevonden, maar ik ben in België beland waar ik allerlei medicatie heb gekregen. Ik denk dat het daarom nu goed gaat met mijn zwangerschap.

Mijn situatie is wel extreem hoor. De meeste vrouwen krijgen na 1 of 2 miskramen gewoon een gezond kind. Ik hoop voor jou dat deze zwangerschap goed gaat en dat het bloedverlies stopt, want je wordt er inderdaad superonzeker van!

Suus

5. destiny

destiny Niet meer actief

Hoi Suus

Oh je bent nu momenteel zwanger gefeliciteert oh wat leuk en al 12 weken dan moet het toch goed gaan he:D
    Maar ik kan me niet voorstellen hoe zenuwachtig jij moet zijn maar je bent gelukkig al over de 12 weken dan is de kans toch veel kleiner dat er iets mis gaat?

Ik kwam vanmorgen uit bed en ging naar de wc en met afvegen zat er donkerbruin bloed met klontjes aan het wc papier geen rood gelukkig maar nu weet ik dus niet was het dit of was het weer oud bloed morgen maar de vk bellen voor een echo dat ik zekerheid heb want hier word ik een beetje gek van.

Veel succes met je zwangerschap

Groetjes Samantha

6. Flavour

Flavour Niet meer actief

Gek genoeg was ik bij de 5 eerdere zwangerschappen gestrest en ben ik dat bij deze nog niet in die mate geweest. Dat had ik nooit gedacht, maar het is zo.

Goed idee om voor een echo te bellen. Dit is geen doen zo. Sterkte, en zoek afleiding!

Lfs, Suus

7. destiny

destiny Niet meer actief

Hoi Suus

Dank je wel en knap van je hoor dat je niet zo zenuwachtig bent nu maar misschien ligt het wel aan dat je nu onderbewust voelt dat het deze keer wel goed zit met jou kindje.

Ik vind het heel erg spannend aankomende donderdag een echo ze kunnen dan alleen nog geen hartactie zien maar kunnen misschien wel een vruchtje in het vruchtzakje zien zitten en dan ben ik al een beetje gerust gesteld. En misschien kunnen ze ook wel de oorzaak zien van mijn bloedverlies.

Jij ook veel sterkte

Groetjes Samantha

8. jojo222

jojo222 Lid

13 mrt 2011
    54
    0
    0
    Eindhoven
    Tijdens mijn miskraam heb ik helemaal geen last gehad van buikpijn. Had alleen bloedverlies wat steeds heviger werd.
    Hoop voor jou dat alles nu goed is!

9. Hellepelle

Hellepelle Bekend lid

10 jul 2006
    844
    0
    0
    zorgplanverantwoordelijke
    Baarlo
    Ik heb tijdens mijn miskraam met 11 weken helemaal geen buikpijn gehad. Ook geen rugpijn of iets dergelijks. Ik begon te bloeden en het liep er gewoon uit. Ik voelde de stolsels wel eruit gaan, maar had daar geen weeen bij of niets.

Deel Deze Pagina