Hallo dames, Ik weet dat onzekerheid erbij hoort, maar wat kan dat je gek maken zeg. Volgens de berekeningen ben ik nu 5 weken en 4 dagen zwanger. Ik heb getemperatuurd en ovu testen gedaan dus ik weet dat de bevruchting pas 3 weken geleden heeft plaatsgevonden. Ik voel mij alleen niet zwanger. Ik ben niet vermoeid, ik ben niet misselijk en voel mij niet anders dan anders. Het enige wat ik voel is dat ik pijnlijke borsten heb. Sinds dinsdag heb ik wel ongelofelijke heftige pijnaanvallen in mijn buik (ik denk zelf dat dit mijn darmen zijn, aangezien het minder wordt na het laten van een wind) waarvan ik helemaal krom zit. Ik heb geen bloed verloren, maar denk soms dat het toch fout is gegaan, aangezien ik geen zwanger gevoel heb. Zijn er meer dames zich niet zwanger voelde door het ontbreken van symptomen?? Ik hoop door positieve verhalen wat minder onzeker te worden.
Ik had eigenlijk ook alleen maar pijnlijke borsten... meer niet. Later rond een week of 6/7 werd ik af en toe een beetje misselijk, en ook wat jij beschrijft veel buikpijn..qua darmkrampen..zat soms uren opde w.c. en dan ging ik mij ook zorgen maken...maar later werd ik wel veel moe..en nog steeds. Ik geloofde ook pas dat ik zwanger was na mn eerste echo net 9 weken..omdat ik zo weinig kwaaltjes ervaarde... Ik zou mij gelukkig prijzen dat je nergens last van hebt, en ze kunnen ook nog op komen zetten...(zoals bij mij gebeurde). iig gefeliciteerd met je zwangerschap
Meid,gefeliciteerd!! Ik had ook bij beiden geen symptomen! Dus dat heeft gelukkig niks te zeggen over het verloop van je zwangerschap. Probeer te genieten!
Hoi hoi Ik had ook totaal geen klachten en ben nu toch en ruim 18 zwanger Geniet maar lekker heb ik te weinig gedaan tot de eerste echo omdat ik zelfde dacht als jij Groetjes
Ontbreken van symptomen? Pijnlijke borsten, daar wist ik het meteen aan nog voordat ik een positieve test in mijn handen had .
This heel normaal dat jij je zo voelt.. Dit hebben zoveel dames! Hoevaak ik wel niet gedacht heb zit er nog wel wat?
Ik kreeg pas last van typische zwangerschapskwalen toen ik een week of 6-7 zwanger was. En sommige krijgen ze helemaal nooit. Weet je, ik vond het de eerste keer een heel onwerkelijke ervaring om mijn hummeltje op de echo te zien, met 10 weken. Toen was ik al een paar weken misselijk, en toch dacht ik soms dat ik mij die zwangerschap aan het inbeelden was. Tot ik hem zag, toen werd het pas echt echt. Heb vertrouwen in je lichaam, je hoeft nergens last van te hebben als je zwanger bent, terwijl zich toch een klein wonder aan het voltrekken is in jouw buik.
hier ook bij mijn eerste zwangerschap totaal geen klachten gehad was wel overtijd maar nergens last van
Meid, maak je geen zorgen! Ook ik had de eerste 5 weken niet eens door dat ik zwanger was. Ik had wel last van mijn borsten, veel plassen en af en toe last van mijn buik. Maar ik dacht dat komt doordat ik gestopt ben met de pil en de ongesteldheid zal wel heftiger zijn. (we waren niet bezig met het zwanger worden. Net een bruiloft en verhuizing achter de rug)Tot ik in week 6 maar een test ging doen en die was eerst negatief. Dus ik dacht zie je nou wel niet zwanger. Een paar dagen later weer een test en die was mega positief. Maar toen we op vakantie gingen 2 weken terug, toen begon na 2 dagen de kwaaltjes komen. Misselijk, haast niks kunnen eten en de geurtjes die je opeens zo sterk ruikt!! Daarom meid maak je geen zorgen! De kwaaltjes kunnen zomaar opeens komen! Ik zou zeggen geniet ervan dat je nog niks hebt, want misselijk zijn heel de dag door word je ook niet vrolijk van! Gefeliciteerd en geniet van jullie zwangerschap!! Liefs
Ik had ook alleen maar last van moeheid en pijnlijke borsten. Verder nergens last van gehad. Pas vanaf week 12 kreeg ik last van duizeligheid door een te lage bloeddruk.
Ik had ook helemaal geen klachten, bij dochter niet en nu weer niet. Geen centje pijn! Ben vanaf een week of 7-11 wat meer vermoeid geweest dan normaal en soms wat moodswings, maar verder niets noemenswaardigs. Moet alleen om de 2u wat eten, maar dat kwam ook pas vanaf een week of 11. Dus ik begrijp je helemaal maar geniet er lekker van dat je je verder goed voelt!
Ik had de eerste drie maanden wel last van misselijkheid, pijnlijke tepels en af en toe krampjes. Maar toen dat daarna flink afnam (ik had gewoon een paar weken NERGENS meer last van!), werd ik ook behoorlijk onzeker hoor. Overigens heeft mijn schoonmoeder me verteld dat ze tijdens haar zwangerschappen helemaal nergens last van had. En voor zover ik weet is ze drie keer zwanger geweest (dus zonder miskramen) en heeft ze nu drie gezonde kinderen, waarvan mijn man er één is.