infectie..

Discussie in 'Gezondheid' gestart door nieckje, 13 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nieckje

nieckje Actief lid

2 mei 2011
    108
    0
    0
    hoi
    ik weet niet of ik hier juist zit.
    maar heb vraagje.
    ik zit met een blaasontsteking en nu ook nog vagin. infectie en zou dus gyno dactarin moeten gebruiken. ik ken iemand die dit tijdens zwangerschap heeft mogen gebruiken dus zou geen kwaad kunnen.
    nu ben ik nog niet zwanger maar wel aan het proberen.
    weet er iemand of het kwaad kan om deze zalf te gebruiken tijden de vruchtbare periode???

groetjes!

2. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Nee maakt niks uit, ik heb ook tijdens de vruchtbare dagen gebruikt en ook tijdens de zwangerschap, was een rond 'eitje'zeg maar wat ik in moest brengen, en zalf erbij

3. nieckje

nieckje Actief lid

2 mei 2011
    108
    0
    0
    da 'eitje' ken ik niet maar is dus wel zalf.
    khoop dat echt geen kwaad kan ze, heb al cyclus van 6 weken en dan juist op de goeie moment zalf gebruiken is nie leuk :)
    bedankt!

4. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.470
    4.921
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Heb het ook gehad en heb wel 5 keer gevraagd of het echt geen kwaad kon.
    Mij is toen verzekerd van niet.

5. angel229

angel229 Niet meer actief

Kan geen kwaad!

6. janneke000

janneke000 Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.049
    3
    36
    Het maakt voor je vruchtbare periode niets uit. Ik kan me wel indenken dat als je het ook inwendig een beetje moet smeren, sperma het misschien iets minder leuk vindt :p Maar ja, ga je uit van miljoenen zaadjes dan zijn er genoeg die er wel voorbij komen lijkt me... En pas op dat je je man niet 'besmet', want zo kan je de schimmel wel over en weer geven. Hij hoeft er dan totaal geen last van te hebben, maar jij zit steeds met jeuk. Google het maar eens!

Liefs, Janneke
    btw: gynodactarin ook gebruikt tijdens beide zwangerschappen en niets gebeurd! :D

7. nieckje

nieckje Actief lid

2 mei 2011
    108
    0
    0

heb vandaag licht bloedverlies gehad en pijn in onderbuik :-s
    vind nu zooo raar e hoe komt da nu...
    maar ja de zalf op zich kan geen kwaad e, der zullen hopelijk wel een paar zwemmerkes aan de finish geraken :)

Deel Deze Pagina