Hello! Ik ben vannacht wakker geworden van de menstruatiepijn alsof ik zwaar ongesteld was. Gisteren overdag ook de hele dag rondgelopen met menstruatiepijn maar allemaal wel vol te houden. Gewoon alsof je (zwaar) ongesteld bent, als het ware... Weten jullie waar dit van komt, zijn dit voorweeen? Of hoort het er op 't einde gewoon bij? groet Bella
Daalt ze dan steeds verder? Dus dat je dat blijft houden? Want volgen de echo lag ze al helemaal goed..
Ja het zal wel een beetje duwen enzo, en anders denk ik dat het voorweeen zijn. Bij mij lag ze vorige week nog niet vast in het bekken, dus ik denk dat het bij mij nog van het dalen is.
Ik heb het ook, al een week of twee. Ook hier is de beeb al helemaal ingedaald (vorige week al). Ik denk daarom dat het een soort voorween zijn. Overigens heb ik de pijn ook vooral 's avonds en 's nachts en trekt als het heftig is ook door naar mijn onderrug. Vindt het wel spannend. Jammer dat je niet kan zien of er al iets aan het gebeuren is daarbinnen...
Ik begreep van de verloskundige dat het indalingsweeen zijn, ook al is ie al ingedaald. Bij mij is ie ook al ingedaald, maar hij schuift steeds weer een stukje omhoog en zakt dan weer wat naar beneden en dat schijn je te voelen.
Ok, waarschijnlijk indalingsweeen dus! Zegt dit dan ook iets over dat je binnenkort voor het echte werk gaat of kan je daar alsnog geen uitspraak over doen? Kan namelijk niet wachten!
Nee zegt niks, sommige hebben wel 5 weken indalingsweeen... Ik kan ook niet wachten, ik ben het zoooo zat!
Precies, ben ik ook bang voor... Aan de andere kant, het duurt nog max 5 weken voor ik mn kleine meid kan zien
Bij mij voelde de eerste weeen als menstruatiekrampen. Ik dacht toen ook dat het voorweeen waren, maar bij mij was het toen al begonnen.
Hier ook sinds gisteravond flink menstruatiegevoel. Ook verlies ik steeds klodders slijm (sorry ) Denk van de slijmprop? Hopelijk duurt het hier ook niet lang meer!
Oh spannend! Hier nog geen slijm, gisteravond wel een heel klein beetje bloed. Maar dat zal wel weer van een geknapt vaatje zijn.
Ik heb bij Jelle helemaal geen last gehad van voorweeen, maar mijn gewone weeen voelde echt als menstruatie achtige krampen die langzaamaan steeds heftiger werden... Ik vond het wel te doen trouwens, pas op het laatst werd het echt zwaar. Maar goed, ik ben ook altijd erg heftig en pijnlijk ongesteld waardoor het me nu wel meeviel...
Ik ben vandaag ook een beetje slijm verloren maar dat heb ik op zich vaker gehad tijdens de zwangerschap... Het valt nu trouwens wel mee met de krampen.. gewoon zeurderig: echt menstruatie gevoel! Nou ja, rustig afwachten maar want ik moet morgen nog mijn kraampakket gaan halen e.d.!