Vanmorgen hebben we bekend gemaakt via Facebook dat we een kindje verwachten, erg leuke reacties allemaal! alleen mijn schoonmoeder en schoonzusjes willen perse dat het een meisje word, omdat mijn vriend al een zoontje heeft uit een vorige relatie en mijn schoonzusje heeft ook een zoontje.. het zullen vast mijn hormonen zijn maar ik irriteer me er echt mateloos aan dat ze dat ook op Facebook reageren.. wat nou als het wel een jongetje is? zijn ze dan teleurgesteld ofzo? het belangrijkste voor mij is dat er straks een gezond kindje ter wereld komt! ik moest het even van me afschrijven..
Tja ik snap dat ook nooit zo.. Alsof je minder bent als je 2 kindjes van het zelfde geslacht hebt?? Wij verwachten onze 2e zoon en bijna iedereen hoopt voor ons op een meisje Wij hadden 0 voorkeur en zijn super blij dat het gewoon gezond is. En of er nu een slurfje of gleufje tussen de benen zit is totaal onbelangrijk. Dit topic staat verkeerd dus maak er een melding van
Hè wat vervelend. Ik zou ook niet blij zijn. Maareh zou je dit topic willen laten verplaatsen naar zwanger, want daar hoort het volgens mij thuis en niet in de lounge.
Gewoon niks van aantrekken. En anders reageer je toch op fb terug met dat jullie graag vooral een gezond kindje willen. Dan is dat ook gelijk duidelijk.
Neen dat zijn niet je hormonen. Dit is gewoon grof Zou die reacties ook gewoon van facebook verwijderen. Je wil zulke leuke nieuwsberichten ook bewaren he. Als er dan zoiets tussen staat pff
Jaa inderdaad, ligt dus niet aan mij gelukkig! Bedankt voor julli reacties, wist niet dat dit topic niet hier mocht! Ik weet ook niet hoe ik hem moet verplaatsen dus anders verwijder ik hem wel gewoon
Nee joh niet verwijderen! ( Ik heb hem even gerapporteerd, dan kan admin hem verplaatsen. Het driehoekje met uitroep teken rechts boven de post gebruik je daarvoor ) Ik snap die reacties ook nooit. Ten eerste kan je er zelf niets aan veranderen welk geslacht het kindje in je buik heeft, en alsof twee jongens minder belangrijk zijn... Ik zou het idd verwijderen van FB en ook aangeven dat het je niets uitmaakt wat het geslacht is omdat jullie alleen al dolblij zijn met het kindje! En; gefeliciteerd natuurlijk!
Wat een onzin! Logisch dat je pissig bent. Mijn vriend en ik hadden wel een voorgevoel en ik had het idee dat schoonma liever een kleinzoon had.. Heeft ze nooit uitgesproken maar denk dat ze dat stiekem wel hoopte. Ze heeft ook maar 1 zoon. Uiteindelijk had vriendlief gelijk een kleine prinses en ze is er erg blij mee begrijp me niet verkeerd.. Maar denk dat iedereen stiekem hoopt en dat mag best maar je hoeft het niet zo direct uit te spreken
De reactie op zich vind ik niet zo raar, komt vaak voor en meestal bedoelen ze het niet verkeerd maar om het dan op facebook neer te zetten in een reactie?? Nee vind ik ook niet echt netjes. Ik weet natuurlijk niet hoe ze t hebben geformuleerd maar zou t zeker eventjes zeggen dat je dat niet leuk vind en idd gezondheid belangrijker vind
Belachelijk!! Dus als het een jongetje wordt, weet ie meteen dat oma/tante liever hadden gehad dat ie een meisje was geweest. Lekker gevoel voor zo'n kind.
Meestal word het anders bedoeld dan overkomt alleen weten heel veel mensen het niet subtiel te zeggen. Maar het ligt niet aan jou of je hormonen hoor Belangrijkste is inderdaad dat er straks een kindje komt en niet of het een jongen of meisje is. Mag je ook gerust tegen ze zeggen.
Ligt eraan op welke manier ze dat zeiden. Mijn familie zei 'oh, dat word vast ALWEER een meisje'. Little do they know