borsten vraagje!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MvN, 14 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MvN

MvN Niet meer actief

Hallo meiden!

Ik ben nu 8 weken zwanger en normaal zie je de aders rond me tepels best goed.. maar nu niet meer zo het verschilt een beetje.. Ook lijken me tepelhof lichter te worden.. maar me tepel zelf word rood :(

Ook doen me borsten flink pijn als ik te lang op me rug heb gelegen..

Is dit herkenbaar?

2. booboo22

booboo22 Bekend lid

14 okt 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    ja vooral smorgens als ik opsta owow dan doen ze zeer, in de loop de dag neemt het bij mij wel af...

3. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Pijn in mijn borsten heb ik eigenlijk de hele dag in meer en mindere mate. Soms heb ik een stekend/brandend gevoel in mijn tepels...

Waar ik nu al minder blij mee ben is dat de tepelhoven groter lijken te zijn geworden... En tja... zoiets noemen mijn vriend en ik altijd met veel gelach "wieldoppen" Nu valt er niet meer bij te lachen helaas.... :oops: want nu heb ik het zelf en mooi is anders...

Groetjes Cynthia

4. Butterfly27

20 jan 2009
    39
    0
    0
    Hahahahaha..bij mij precies hetzelfde..voorheen lachte ik er ook altijd om...Nu niet meer ;)

5. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik heb ook dat ik 's nachts het meeste last heb van mn borsten en voornamelijk als ik op mn rug gelegen heb.
    Verder zijn ze wel gespannen maar niet pijnlijk alleen als ik ze aanraak.

6. angelbaby

angelbaby Fanatiek lid

Ik kan alleen maar op mijn rug slapen (rugpijn) en vooral als ik 's nachts naar de wc ga, voel ik ze flink trekken. Is dus allemaal erg normaal.

Die aders die komen wel weer verder in je zwangerschap. Ik sta ook af en toe verbaasd te kijken naar hoeveel aders er wel niet zitten.

7. Maia

Maia Niet meer actief

ja hoor, herkenbaar.

8. linde90

linde90 Niet meer actief

Hoi,
    Ik heb het ook hoor, als ik sóchtends opsta, of s'nachts om wil draaien doen ze behoorlijk zeer.

even daarna wordt het al weer minder, maar zou het helpen om s'nachts met een BH aan te slapen? iemand een idee?

9. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    Hier ook last van, vooral aan de buitenkant zijn ze ook harder....soms is het zelfs te gevoelig als het dekbed mn borsten raakt.

10. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Hier ook! Het voelt soms alsof ik overreden ben door een vrachtwagen hahaha, mja het is voor een goed doel he...enne helaas zijn ze hier nog niet gegroeid :)

11. linde90

linde90 Niet meer actief

Hier zijn ze wel gegroeid, mijn vriend is er blij mee hahaha

12. Jocruella

Jocruella Bekend lid

18 dec 2008
    553
    0
    0
    Pppfffff nou als ik opsta dan lijken mijn borstel wel 37 kilo PER STUK :evil: te wegen....... Man wat doet dat zeer.
    Maar als ik dan ff op ben dan heb ik weer nergens last van.

Tjaaaa en moest grotere maten aanschaffen van de week want ze zijn wel gegroeid ;) hahahaha

13. Lisje

Lisje Bekend lid

17 mei 2006
    523
    0
    16
    Gelderland
    ja hier ook heel herkenbaar, en vooral de pijn en groeien, bij mijn 1ste was ik van cup d naar f en tijdens borstvoeding zelfs naar G :( teejte leken wel meloenen hihi nu van cup d naar grote E maar wel minder pijn, maar ja ze waren al een beetje opgerekt hihi

Liefs Lisje

14. Tantan

Tantan Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.103
    0
    0
    Roosendaal
    Ja hier ook last van mijn borsten. Vooral van mijn tepels eigenlijk, die zijn heel gevoelig nu, zelfs tegen het pijnlijke aan. En idd 's ochtends als ik opsta lijken ze giga zwaar te zijn en op de grond te vallen. Dat zwaar-gevoel trekt in de loop van de dag weer weg.

15. engeltje1977

engeltje1977 Actief lid

24 nov 2008
    313
    0
    16
    Als het kon dan wou ik met alle plezier wel wat aan je afstaan hoor. Pff ik ben al twee cupmaten gegroeid! Van een keurige C-cup naar DD :oops: Blehh

16. Krissa

Krissa Bekend lid

16 mei 2007
    585
    0
    0
    Sittard-Geleen
    Hoi Dames,

Het is inderdaad heel herkenbaar, de eerste periode heb ik daar ook veel last van gehad. Daarna is het een stuk minder geworden.

Verder misschien een tip waar jullie wat aan hebben, mij heeft het geholpen. Als je naar beda gaat een stevige sport BH dragen. Deze geven steun aan je borsten waardoor je er minder last van zou hebben.
    En daarna behouden je borsten meer hun vorm als ze snel groeien.

Of het bij jullie helpt weet ik niet maar baad het niet schaad het niet.

groetjes,
    Krissa

17. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Geen pijn aan mijn borsten, nooit gehad ook.
    Hoogstens ietsjes gevoelige tepels, maar dat duurde ook nooit lang.

Ze zijn wel voller geworden.
    Draag nog steeds mijn oude BH's, maar mijn tepelhof steekt er wel charmant uit :)
    En als ik dan mijn BH even goed trek dan floept er een tepel uit...

Dus toch tijd voor een nieuwe?

18. liefde1978

liefde1978 Fanatiek lid

4 feb 2009
    1.493
    0
    0
    noord-holland
    De pijn is bij mij deze week behoorlijk afgenomen. Ze zijn ietsje gegroeid maar het valt mee (ik was al aardig rijkelijk bedeeld...) Dus ik hoop dat het zo blijft, want het deed inderdaad behoorlijk zeer in het begin. Nou wie weet heb je ook over een week of twee geen last meer...

19. gizmotje

gizmotje Actief lid

30 sep 2008
    138
    0
    0
    hallo allemaal

ik heb ook behoorlijke last van mijn borsten, vooral aan de zijkanten.. oh oh oh en dan vooral in de avond.
    ook van die blauwe adertjes die je overal overheen ziet lopen.... hahah het hoort en bij he meiden......
    succes allemaal

Deel Deze Pagina