Einde zwangerschap - onzeker

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door chantalniehof, 7 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantalniehof

chantalniehof Actief lid

11 mrt 2008
    348
    0
    0
    verpleegkundige
    nijmegen
    Hallo,

Sinds gister en vandaag voel ik de baby minder bewegen. Wel kom ik aan 10x per dag wat ze vk zegt maar het is veel minder dan dat die eerst deed. De baby is al wel goed ingedaald en heb ook steeds vaker harde buiken. ( maar niet regelmatig ) Wel houden ze best lang aan die harde buiken. Soms wel meer dan een 1 1/2 min. Mag dat?
    En het minder bewegen van het kindje kan dat geen kwaad?
    Zelf ben ik echt veel moe en snotverkouden heb diaree en zit mezelf onwijs in de weg. Weet niet of het er mee te maken kan hebben.

Nog een vraagje, heb regelmatig last van pijn in me kuit. En soort kramp gevoel maar het gaat niet over. Ook houd ik vocht vast en heb dikke enkels. Kan dit kwaad? ( trombosebeen? )

Hoor graag snel wat terug

Vast bedankt

Gr. Chantal Niehof

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi Chantal,

Hoe gaat het nu met je? diaree,harde buiken,een rustiger kindje kunnen wijzen op een start van de bevalling........
    Maar je kan ook flink de griep te pakken hebben gehad. Vaak als moeders zich niet lekker voeld houd de kleine zich gedeisd. Indien de bewegingen veel minder zijn en het zit je niet lekker,moet je gewoon je verloskundige bellen. ZIj kan je voor een hartfilmpje van de baby naar het ziekenhuis verwijzen.

Imke

3. chantalniehof

chantalniehof Actief lid

11 mrt 2008
    348
    0
    0
    verpleegkundige
    nijmegen
    hallo,

bedankt voor je antwoord. Het gaat beter tenminste het leven is er weer vol op. Ben zelf wel ontzettend moe en heb het zo gehad. Harde buiken en vaak naa de wc om te poepen heb ik nog steeds. Ik wil ook zo graag dat het geboren wordt. ben benieuwd....

Deel Deze Pagina