Nee hoor in de branche waar mijn man werkt is een maandsalaris heel normaal, daar is de hoogte ook op in gesteld en hij krijgt per jaar dus geen 12x salaris maar 13x.
Dat is dus precies waarom ik dat erbij had gezet. Wat jij nu beschrijft is GEEN 13e maand, dat is gewoon je 13e 4weeks salaris. Dat is dus iets heel anders. Een eindejaarsuitkering of 13e maand is wel echt een extra maand/betaling.
Ja, een 13e maand. Er gaat bij mij 400 euro meer naar de belasting dan over een gewoon salaris.. Zonde he...
Het is wel een verschil of je per 4 weken betaald krijgt en dus zo aan je 13e maand komt, of per maand betaald krijgt (dus je krijgt 30/31 dagen betaald ipv 28) en dan alsnog een extra betaling krijgt.
Nee wij krijgen beide geen eindejaarsuitkering. wel krijgt mijn man een 13de maand en ik in Maart een bonus
Ja, ik krijg een eindejaarsuitkering. Mijn werkgever zorgt dat er een gedeelte van die eindejaarsuitkering wordt genoemd onder bijzondere reiskostenvergoeding en de rest krijg ik als eindejaarsuitkering. Zo hoef ik minder belasting te betalen en hou ik meer over.
Mijn man kreeg zo'n 700 euro extra. Februari deel 2 en nog is zo'n 350/450 euro is winstindeling. Was zo op . Tattoo voor mijn en PlayStation 4 voor manlief
Ja ik krijg een bonus over afgelopen jaar maar die krijgen we uitbetaald halverwege 2014. Fijn tegelijk met het vakantie geld.
Hier 13e maand, geen kerstpakket dit jaar maar een lekkernij die ik aan de voedselbank heb gegeven (met mij meerdere collega's). En nog een kerstfeest en een aparte afdelingavond. We kregen dit jaar ook een soort 14e maand omdat onze variabele inkomenstructuur verdwijnt. Dus dat is wel lekker deze maand.
Geen 13e maand, geen vakantiegeld, geen kerstpakket... Mijn man is eigenlijk echt een slechte werkgever! Gelukkig alleen voor mij dan hè, de rest wordt gelukkig niet vergeten.
Wij krijgen allebei een eindejaarsuitkering, dit spaart zich een heel jaar op en dan gaat er helaas een enorm deel naar de belastingdienst. Het is geen 13e maand. Dit jaar kregen we in totaal 1700 extra,toch fijn!
Hier ook een eindejaarsuitkering. 8.3 procent van het jaarsalaris. Het geld voor de kerstpaketten is naar de voedselbank gegaan.