Hoi dames, Ik heb misschien een rare vraag, maar ik ben niet zo creatief wat dat betreft. Dit jaar vieren we kerst met de hele familie. Eigenlijk realiseer ik me nu pas hoe moeilijk deze dagen voor mijn schoonmoeder moeten zijn. Helaas hebben ze een dochtertje die maar 4 jaar oud mocht worden door een hersentumor. Afgelopen mei is haar vader overleden waar ze eigenlijk dagelijks was. Sindsdien gaat het bergafwaarts heb ik het idee. Omdat er eigenlijk altijd een lege stoel is met kerst, en dit jaar dus 2, wil ik er toch op een of andere manier aandacht aan besteden met kerst. Ik wil iets speciaals voor haar doen, zodat ze weet dat ze niet alleen is en wij er graag voor haar willen zijn. Het moet natuurlijk niet te zwaar en verdrietig worden, maar ik heb even geen flauw idee wat ik kan doen. Heeft iemand tips, ideeën, of iets?
Wat mooi dat je dat wil doen voor haar. Ik zou een mooi boeket bloemen geven met een kaart erbij waar je opschrijft wat je hier nu neerzet. Je ziu ook eventueel een mooi sieraad of beeldje (speksteen van de Wereldwinkel vind ik altijd heel mooi en vaak symbolisch) kunnen geven wat de symboliek uitbeeld van wat je wil zeggen.
Of schrijf het op! Een mooie brief die ze nog vaak terug kan lezen als ze t moeilijk heeft!! En van die ketting vind ik ook mooi ja! Wrllicht allebei de zelfde, als je iig close genoeg bent daarvoor met haar.