Hier winstuitkering in de 12e en de 3e periode dit jaar valt het behoorlijk goed uit naar wat ik gehoord heb. En dat komt mooi uit want ik ga er mijn iPhone 6S Plus van kopen
Ik heb eigenlijk nog geen idee, heb wel het woord bonus horen vallen dus daar hoop ik dan maar op . Hier ga ik dan een mooi kerstcadeau voor mijzelf van kopen en de rest gaat op de spaar.
Mn man krijgt een 13de maand en ik een eindejaarsuitkering van 5,7 %. Denk dat wij een weekendje weg gaan ervan
Alleen ik krijg. Gaat naar wat kerstcadeaus, vliegticket Noorwegen voor mijn man, etentje met kerst. Zoiets.
Ik krijg een eindejaarsuitkering (8,3% dus zo goed als een 13e maand) en dat gaat op de spaarrekening!
Vriend krijgt een bonus/winstdeling. Ik niks omdat ik niet meer werk (in december vind ik dat altijd wel jammer haha; ik kreeg een persoonlijke bonus + algemeen kerstbonusje).
Wij krijgen beide niets helaas. Miss dat vriend nog een bonus krijgt en die zal dan naar de spaarrekening gaan
Ik krijg 13e maand en mijn man keert zichzelf een vast bedrag uit vanuit zijn zaak. Heb van mijn 13e maand net een vip huisje op Heijderbos geboekt in december en de rest staat op de spaarrekening.
13 de maand en bonus krijgt mijn man, ik krijg in februari bonus Meeste naar de spaarrekening voor babyspullen te kopen en deeltje voor midweek erperheide in februari of maart in viphuisje hebben nog een bon twv150,- liggen
Ik krijg wel een eindejaarsuitkering, maar heb deze maand aan m'n verlof geplakt, onbetaald..dus alles wat ik krijg hoef ik deze maand minder in te teren op m'n spaarrekening, ook fijn
Ik krijg een eindejaarsuitkering welke nagenoeg gelijk is aan een 13e maand. Wij betalen onze zorgpremie voor 2016 ervan. Betalen we altijd voorafgaand, voor het gehele jaar. Wat er over blijft, laat ik op de rekening staan en gaat op aan leuke dingen of dagelijkse uitgaven.