Ineens weer twijfel !! Eigenlijk kan ik deze vraag beter niet stellen want ik was er eindelijk uit. Maar ik doe het toch ! Een vriendin van mij d'r kleinkinderen heten jayden en cheyenne. ( ze spreken het uit als sjie-jenne) Mijn zoontje heb ik ook jayden genoemd en nu wil ik m'n dochter vayèn noemen . Is dat raar? De moeder van de kindjes en de kindjes zelf zie ik niet zo vaak maar de oma ga ik wel eens mee stappen en we komen op elkaars verjaardagen.
Ik zelf vind het niet raar.. Vind fayen wel mooier trouwens maar dat is mijn mening want vajen betekende wat anders iets als "vagina" tenminste dat heb ik hier weleens gelezen 😁
O en lieve meid je moet al bijna bevallen doe wat het beste voelt en twijfel niet! Zolang heb je niet meer tot de bevalling
Ja erg he ! Ik weet het Ik vind vayèn juist erg mooi met de v en de y . M'n man ging laatst ff een Turkse pizza halen bij de Turk en aan al de gasten gevraagd wat vayèn betekent ze wisten het niet . Volgens mij komt vajen met de j wel dichter bij vagina. Maar eerlijk gezegd maakt het me niet uit hoor m'n vader en broer heten Dick nooit zo bij stil gestaan maar de Engelse vertaling bind ik belangrijker dan de Turkse Maar bedankt hoor voor je reactie
Het liefste vraag ik ff aan dat gezin Of ze het raar vinden Maar dan is de lol d'r ook vanaf Zelf vind ik vayèn erg mooi en cheyenne juist niet zo mooi Maar toch lijkt het op elkaar fayen hadden we bij m'n eerste al op het lijstje staan
Persoonlijk vind ik Cheyenne en Vayen niet heel erg op elkaar lijken. Ja, ze vallen voor mij in dezelfde categorie namen, maar verder? Niet twijfelen meer hoor, anders krijg je daar straks spijt van!
Nou dan gaan we d'r gewoon voor ! Ik zou toch geen andere naam wetende ik ook leuk vind Ja djayla / jayla jaylinn maar dat lijkt te veel op jayden En jennely maar die naam heb ik echt van een kennis Joella / Joëlle leuk maar al gereserveerd door m'n beste vriendin Yael ( toch iets te buitenlands ) Nee het wordt gewoon vayèn
Niet meer twijfelen, gewoon doen! Ik zou het zelf misschien niet snel doen, maar dat komt omdat wij graag iets willen wat niet voorkomt in de naaste omgeving. Maar ik kijk er niet van op hoor!
Nee joh gewoon doen hoor! Het zijn nou eenmaal populaire namen, dan kan dat gebeuren. Als Vayenne leek het er wat meer op maar als Vayen al veel minder.
Gewoon doen priscil je gaat bijna bevallen inmiddels! En siejenne? Hihi onze kleine heet ook zo maar spreek je mooi beetje frans uit met een E net als Mylene / Helene. Ik vind nooit meer zo'n mooie naam maar zijn veel uitspraken van! Edit: het zou mij ook niet storen als een familielid haar kind Vajen zou noemen!
Zoals eerder genoemd het zijn een beetje namen uit dezelfde categorie inderdaad maar verder van dat vind ik het hele verschillende namen...Dus lekker doen! Succes alvast!