Hallo! Wij krijgen een broertje of zusje voor ons zoontje Aaron! Namen zijn moeilijk te verzinnen.... Wat zijn jullie suggesties die een beetje bij Aaron passen? Dank je wel alvast! Groetjes, Thirza
Aaron en.... Otis Jonas Joas Jonathan Joachim Matteo Jesse Nordin Benjamin Aaron en.... Lilei Romée Aimee Senna
Bedankt voor jullie inbreng meiden! Boaz vind ik een heeeeelllleeee mooie naam hoor! . Mijn zoontje heeft als tweede naam nu Boaz. Dus hij heet Aaron Boaz! Goeie inbreng, alleen niet zo geschrikt als roepnaam voor een tweede Rachel vind ik ook een mooie meisjes naam. Maar dan wel als uitspraak met een G. Dus uitspraak: Raagel (snap je?)
Ik probeer even mee te denken in je bijbelse trend: meisje: Mara En als je Rachel mooi vindt, vind je Lea (of Lena?) misschien ook een optie Yaël jongen: Jona Joël Matthias
De naam moet wel een beetje simpel klinken . En het hoeft niet perse een bijbelse naam te zijn. Lea vind ik inderdaad wel mooi! En voor een jongentje vind ik Joël en Matthias weer te engels! Moeiiiliiiijjjjkk!
jongens: Aaron en ... Timo! of.. - Matthias (gewoon op z'n nederlands uitgesproken, Mat-ti-as) of evt Matteo - Levi - Samuel - Jochem / Joachim Boaz wilde ik ook opperen, maar is dus geen optie... meisjes: Aaron en ... Judith!! of.. - Vera - Eva - Lena - Sara / Mara / Tara / Lara
Ben je op zoek naar een specifiek Joodse naam? Abel Ruben Alon Sidney Shimon Barak Ari Rachel Lea Lilith Judith Esther Rebecca Thirza (oh ja zo heet je zelf) Channah Hannah
Aaron Boaz is een bijbelse naam, maar ons andere kindje hoeft echt niet perse bijbels te zijn hoor . Maar dames, jullie hebben leuke inbreng!
Zat me ineens te bedenken dat Aaron en Aimar (zo heet mijn zoontje) ook wel leuk staat bij elkaar En ook nog deze namen: Ingmar Kjell Alexander
Sorry Maja, Tristan valt af.... Ik heet Thirza en Tristan en Thirza in 1 gezin vind ik wat raar klinken
Meisjesnaam zijn we nu wel uit denk ik... Jongensnaam nog net helemaal. We twijfelen over 2 opties... (zie andere topic). En jongensnaam is veel belangrijker, want ik heb altijd gezegd dat ik geen meisjes krijg, dus dat zal dan ook wel niet! (Even 20 weken echo afwachten . Mijn gevoel zegt dat het weer een jongentje wordt! Bedankt voor jullie inbreng allemaal! Leuk om te zien wat jullie erbij vinden passen!
Hihi, helemaal niet bij stil gestaan.. Ik vind het wel moeilijk om wat te verzinnen, ik vind Pepijn namelijk een heel ander soort naam dan Aaron. Maar ik ga nog even nadenken Enne, wat wordt dan de meisjesnaam? 8) (je weet tenslotte nooit..)
hihi ik bedoelde het ook niet met de nadruk op stééds......toen ik het typte dacht ik al: dat klinkt vast anders dan ik het bedoel Je hebt inderdaad nog wel even. Ik moet zeggen dat ik Pepijn wel een verrassende keuze vind bij Aaron....Ik vind Hugo trouwens leuker als roepnaam. Succes met de knoop doorhakken hè?