Eindelijk 3/4 D echo 12-04-2006

Discussion in 'Zwangerschap' started by Saraah, Apr 4, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jacky

jacky Actief lid

Dec 17, 2005
    421
    0
    0
    zuid-holland
    goh wat gaaf saraah,hele mooie foto van je kleine meid,ik mag 2 mei heb er ook zin in,ben ook zo benieuwd ,ik weet al dat het een jongetje word doordat ik een punctie heb gehad ,maar zou het toch graag bevestigd zien met de echo,bij mijn 20 weken echo zagen we niks omdat de kleine de beentjes bij elkaar hield,nou meid geniet van je dvd lijkt me erg leuk om daar na te kunnen kijken.
    groetjes jacky

2. Selin

Selin Fanatiek lid

Aug 15, 2005
    1,396
    0
    0
    Maastricht
    Wat een ontzettend mooie foto's zeg!
    Wij hebben met 18 weken een pretecho laten maken maar toen was de kleine eigenlijk nog te klein voor 3D. Met 26 weekjes gaan we terug en dan zouden we mooiere foto's krijgen (de andere staan op de site van de kleine).

3. Saraah

Saraah Fanatiek lid

Dec 6, 2005
    3,597
    0
    0
    Almere
    @ Jacky --> Oooh 2 mei dat is al bijna :D... en ik denk dat je gewoon lekker een zoon krijgt, maar het bevestigd zien op een echo is natuurlijk veeeel leuker.. :D ik hoop dat je mooie foto's krijgt :D
    en dat jij ook lekker kan gaan genieten van je DVD straks :D

@ Selin ---> och ja, ik heb de foto's gezien...

wel jammer... maar gelukkig een herkansing met 26 weken... ik had al eerder afspraken gemaakt... maar die vrouw zei dat het wel beter was datik met 25 weken was gekomen, want nu was de baby lekker goed te zien :D

Ik wens je in iedergeval heel veel plezier :D
    het wordt van fantastico ;)

Share This Page