hoi hoi

Discussion in 'Even voorstellen' started by moow123, Feb 20, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. moow123

moow123 Lid

Feb 20, 2014
    55
    0
    0
    NULL
    alkmaar
    Hoi allemaal,

Ik ben monica, 25 jaartjes jong en samenwonend met mijn vriend. Samen hebben wij in augustus vorig jaar besloten om te gaan voor een wonder. Tot op heden nog niet gelukt helaas, maar wij geven nog niet op hoor!

Op moment van schrijven ben ik 2 dagen overtijd. Nog niet eerder gehad dus best spannend. Ik kan de klok er normaal op gelijk zetten behalve deze maand dus. De enorme buikpijn die ik normaal gesproken rond mijn menstruatie heb is ver te zoeken en opeens ben ik al een paar dagen ontzettend misselijk en heb ik last van mijn borsten.en daarnaast is mijn humeur niet echt heel gezellig haha. Helemaal tegen over vriendlief. Ik jank om de kleinste dingen. Deze symptomen zijn totaal niet voor mij. We hebben besloten dat wanneer ik morgen nog niet ongesteld ben er een test gedaan wordt. vind het best spannend! Omdat ik het niet veel met vriendinnen bespreek leek het mij leuk en interessant om hier wat kennis, ervaringen en gezelligheid te vinden.

Liefs moow

2. Ellie86

Ellie86 Fanatiek lid

Jan 27, 2014
    1,226
    0
    36
    Welkom en succes morgen. Spannend!!

3. Sonja1979

Sonja1979 Actief lid

Dec 29, 2013
    152
    0
    0
    Ede
    Welkom en inderdaad spannend! Nu ben ik ook wel nieuwsgierig of de test inmiddels is uitgevoerd Hihi.

4. moow123

moow123 Lid

Feb 20, 2014
    55
    0
    0
    NULL
    alkmaar
    Jaa test uitgevoerd. Maar helaas negatief :(

5. Micchan

Micchan VIP lid

Jan 24, 2012
    22,458
    2,258
    113
    Female
    Wenen
    Hoi en welkom op het forum! Wat balen dat de test negatief was :( Maar zoals velen hier zeggen, geen bloed geeft moed! Ik hoop dat er uiteindelijk toch iets positiefs uitkomt en zo niet, dat het dan heel snel alsnog raak mag zijn!

6. moow123

moow123 Lid

Feb 20, 2014
    55
    0
    0
    NULL
    alkmaar
    Dankje micchan! Hier nog steeds alles rustig, 8 dagen overtijd inmiddels maar wel licht bloedverlies gehad vannacht... dus ik ben de kluts kwijt... Twijfel of het menstruatie is, aangezien ik normaal al dagen van te voren in bed lig met enorme buikpijn en nu behalve misselijk en zere borsten geen last heb... :s

Houd jullie op de hoogte! :)

Liefs Mo0w

Share This Page