Eindelijk alle ziekenhuisgesprekken afgerond.

Discussie in 'Prematuur' gestart door Melanie1, 24 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. We hadden eigenlijk 2 februari een afspraak bij de gynecoloog in het vu,maar heb de afspraak laten vervroegen naar gister.
    Hij heeft mij nog onderzocht en de placenta was opgestuurt.
    Alles was in orde, geen afwijkingen of ontstekingen.
    Dus we hebben geen verhoogde kans op weer een vroeggeboorte bij een volgende zwangerschap.
    We waren wel opgelucht eigenlijk.
    Wat nou heeft veroorzaakt waarom Jesse eerder is gekomen is niet verklaarbaar,er moet iets zijn geweest,maar wat?
    We moeten minimaal een half jaar wachten voor we weer voor een kleine mogen gaan.
    Maar die tijd hebben we ook wel nodig om alles een plekje te geven en me lichaam tot rust te laten komen.
    Als we nu binnen een half jaar weer zwanger zouden raken is de kans wel erg verhoogd dat het weer een vroeggeboorte zal worden.
    Nu hebben we alle ziekenhuis gesprekken gehad en begint het verwerken en het verder leven,dat valt niet mee.

Melanie

2. josie

josie Bekend lid

28 sep 2007
    685
    0
    0
    Lieve Melanie,

Heel veel sterkte de komende tijd. ik kan me voorstellen dat je opgelucht bent dat je bij een volgende zwangerschap geen verhoogd risico hebt op weer een vroeggeboorte. Maar ook dat je blijft denken aan het "waarom" van Jesse's prematuriteit.
    Heel veel sterkte bij het verwerken van het verlies van kindje. Neem er de tijd voor en doe het op je eigen manier.

Liefs, josie

3. fabsie

fabsie Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.289
    0
    0
    Hoi Melanie,

Ik wil je voor de komende periode heel veel sterkte wensen. Aan de ene kant is het natuurlijk een opluchting dat je voor een volgende zwangerschap geen verhoogde risico op een vroeggeboorte hebt. Aan de andere kant begint dan nu een heftige periode van verwerking. Ik wens je alle goeds toe voor nu en in de toekomst.

4. wennepen

wennepen Bekend lid

30 dec 2008
    908
    0
    0
    Fijn dat je dit bericht gekregen hebt.
    Ik wil je heel veel sterkte en kracht toewensen voor de komende periode. Hopelijk kun je het met de tijd een plekje gaan geven.

Deel Deze Pagina