Haay.. Ik had een vraagje, ik probeer sinds kort zwanger te worden. Ik moet morgen ongi worden. Ik heb me elke dag getemperatuurd maar ik werd gister wakker met 37.7 verhoging dus weet ik me echte temperatuur van gister niet. Vanmorgen werd ik wakker et een temperatuur van 36.7 hij is dus behoorlijk gezakt. Maar ik heb wel last van ongi krampen, gevoelige borsten en tepels, last van mijn onderrug en hoofdpijn en buikpijn. Het lijken allemaal op ongi klachten maar ik heb nooit last gehad van ongi klachten dus is het nu wel raar dat ik al die klachten heb.. Maar mijn vraag is dus zou mijn temperatuur kunnen zakken ookal ben ik zwanger?? Gr.
Het lijkt me stug dat je zo snel al symptomen hebt en temperaturen is alles behalve onbetrouwbaar. Waarom doe je overmorgen ochtend geen testje? Ik weet het, wachten is heel lastig.
Symptomen kunnen elke maand anders zijn.. Ik weet er alles van.. Ik heb ook hoge temperatuur gehad op mijn NOD; zakte pas een dag nadat ik mijn menstruatie kreeg. Ik ben misselijk geweest, extreem moe, pijnlijke borsten etc etc toch mijn menstruatie... Wat ik je wil meegeven; probeer je niet elke maand gek te laten maken door wat je voelt want echt, je kunt er geen touw aan vastknoppen.. En als je zwanger bent, dan kom je daar snel genoeg achter!
Dankjullie voor de reacties ik wacht af en als ik morgen niet ongesteld word zondag testen.. Dus hopen voor het beste
Hallo CJSD, En heb je al een test gedaan vandaag?? Spannend allemaal hé?! Hopelijk worden jullie snel verwelkomt door een mooie wondertje!
Hayy.. Ja heb gister test gedaan.. Was helaas positief maar nog steeds niet ongesteld.. Gister had ik niet met ochtend urine getest.. .Maar wil nog even wachten met opnieuw testen.. Dus blijft nog wel een beetje spannend voor ons