Ik had je vorige topic ook gevolgd... En was zeer benieuwd naar de foto van je meisje! Nou het is hartstikke mooi meisje hoor! Je zus is gewoon jaloers!
Goed gedaan! Leuk is het niet, maar het kon gewoon niet anders. En ... inderdaad een mooi meisje; helemaal niks mis mee! Mag je met recht trots op zijn!
Mooi meisje zeg! Lief poppeke!! Fijn dat je voor jezelf en je gezin hebt gekozen! Zo'n zus ben je beter kwijt dan rijk!!!
Als zij jou kindje lelijk vind, dan weet ik heel zeker dat zij niet weet wat mooi en lelijk is. En idd, klinkt als jaloezie. p.s. echt een poepie hoor
Een schitterende baby zie ik......niks lelijk aan. Je zus is gewoon zeer jalours.Goed dat je voor je meisje en je zelf op komt. Hoe reageren je ouders op het verbreken van het contact.
een pracht meid is het! Wow wat een mooi Meiske! daar mag je trots op zijn als haar mama zijnde En je mag ook trots op jezelf zijn! ik heb je verhaal gelezen en wat sterk van jou! echt je mag trots op jezelf zijn meid! ik vind het super van je! Het komt wel goed met jou en met jullie Goed dat je het contact verbroken hebt, je zus komt er wel achter wat zij nu missen gaat! sterk van je meid.
Ik heb je topic destijds gelezen en zie nu je foto. Wat een ongelooflijk schatje zeg! Echt een dotje! En wat een haar! Ik vind het gewoon echt een heel mooi meisje!
Als er iemand lelijk is dan is zij het wel. Zo'n prachtig kind lelijk noemen, die is echt gek. Je dochtertje is een snoetje, zulk mooi vol haar, en glanzende donkere oogjes, mooi!!!!!!! Ik had je topic ook gevolgd, en ik zou als het mijn zus zou zijn geweest precies hetzelfde hebben gedaan! Ben wel benieuwd hoe jouw bezoekjes bij je ouders zullen gaan nu, want je zus woont nog thuis zeg je. Hoe zal het zijn, als je bijvoorbeeld daar gaat eten enzo. Dan zitten jullie neem ik aan met zn allen aan tafel.
Dit moet haast wel jaloezie zijn. Hoe kun je zo'n schoonheid(je) nou lelijk noemen? Iedereen hier zegt het ook, dus ik hoop dat mocht je eraan getwijfelt hebben dat je dat nu iig niet meer doet, helemaal niet nodig. tja wat betreft wat ze verder allemaal aan jaloerse opmerkingen zwetst? ene oor in en andere uit! je hebt er zeker goed aan gedaan om het contact te verbreken. zonde van je energie om daar nog naar te luisteren. Laat haar maar in haar eigen potje gaar koken en een man zoeken die het met zo'n tiep volhoudt.
Ik heb je topic toen ook gelezen ik weet mijn verbazing nog goed. Fijn dat je een beslissing gemaakt heb waar je je goed bij voelt. En je zus moet maar eens naar de opticien (of gewoon eerlijkz eggen als ze jaloers is); je kindje is een mooi moppie!
Ik moet zeggen dat mijn dochter met de dag mooier wordt en dat ze nu heel anders is dan vlak na de geboorte. Dat neemt natuurlijk niet weg dat het belachelijk/schandalig is hoe ze hebben gedaan tijdens het eerste kraambezoek Hoe het nu verder zal gaan, ik ga niet meer naar mijn ouders, omdat zij daar dus elke dag hangt. Mijn moeder heeft ook niet echt leuk gedaan maar ik begrijp nu dat dat meer komt door haar angst voor haar oudste dochter. Ze is een beetje onder invloed van haar denk ik. Maar ik laat haar (mijn zus) absoluut niet toe dat ze tussenkomt in de relatie tussen mijn kinderen en hun opa en oma. Mijn ouders mogen altijd bij ons langskomen om hun kleinkinderen te zien en ik ga zo snel mogelijk op zoek naar een goed kdv. Bedankt voor de meelevende reacties !!
Je dochtertje is een poepeschetekakkestrontje!! (ons koosnaampje hier voor Dennis ) Echt een prachtexemplaar, wees er trots op. En 't is altijd zo jammer dat het meestal degenen zijn die dichtbij je zouden moeten staan, je ook het meeste pijn doen hè. Goede beslissing! En vanaf nu 'upwards and onwards'.
Inderdaad, knap meisje! Heb best wel eens lelijke baby's gezien, maar dat is jouw dochtertje absoluut níet vind ik.
Ten eerste is jullie dochter helemaal niet lelijk, gewoon een mooi prinsesje! ik heb ook welleens minder mooie baby's gezien maar die drogen donders mooi op hoor.... hoe reageerde je zus op jou mededeling?