Kan me je vorige topic nog goed herinneren inderdaad! Goed dat je de knoop hebt doorgehakt, war vinden je ouders ervan?
Jammer dat het zo moet, maar denk aan jezelf! En ze hartstikke knap jouw meisje, wow en die haartjes!!
Ahh wat een mooi poppetje! Ik vind het een prachtig kindje!! Wat fijn dat je de knoop hebt doorgehakt en dat je er zo een rustgevend gevoel erbij hebt! You go girl! Geniet van je gezinnetje!
Het is voor mij gelijk duidelijk na het zien van je dochtertje dat ze jaloers is. Je hebt eerlijk waar een prachtige dochter! Is helemaal NIKS lelijks aan!
Fijne zus. Zo te horen mag je blij zijn dat je van haar af bent! En je dochter is een knapperd hoor, ze mag er zeker wezen.
Is dat dat 'lelijke' meisje volgens je zus? Ik zeg dit niet om je op te beuren ofzo, maar ik vind dat écht wel een mooi meisje! Volgens mij is je zus gewoon jaloers ofzo, want eerlijk, het is een mooi kindje!
Heerlijk meisje ! En ik zou mijn energie ook niet in zo'n zus steken.Hopelijk geeft dit besluit je nu rust.
zijn je problemen echt niet mee opgelost hoor. Je hebt een heel mooi meisje, geen twijfel over mogelijk.
Lekker laten gaan die maffe zus. Goed dat je hebt besloten geen contact meer te willen. Dit geeft je vast heel veel rust! &je dochter is prachtig!! Al een heel bos haar!!
Wat een mooi meisje heb je! Jouw zus heeft duidelijk iets aan d'r ogen en is stikjaloers op jouw gezin omdat ze zelf geen man en kinderen heeft. Ik snap goed dat jij zo'n jaloerse, gemene zus niet meer in je leven wilt hebben.
Het is een scheetje! Zou niet zeggen dat ze de voorpagina van de WIJ haalt Maar lelijk is ze ab-so-luut niet! Wat goed van je dat je de knoop hebt doorgehakt! Dat soort mensen kosten meer energie dan ze waard zijn. Klinkt ook alsof het voorkomt uit jaloezie... Zo zonde van de energie! Hopelijk drijft het geen wig tussen jou en je ouders! Wat wel gezegd moet worden, is dat veel baby'tjes de eerste paar dagen (soms wel de eerste weken) echt nog moeten 'opdrogen', zoals ze dat hier zeggen. Ik kan op die foto niet zien of dat bij jullie kindje ook het geval was, maar bij die van ons wel. Maar dan nog: Dat zég je gewoon niet!
Wat een mooi meisje hebben jullie!!! Echt een plaatje. Je zus spoort echt niet, die is stik jaloers!!!
meid, ik heb je andere topic gelezen en ik werd er gewoon verdrietig van...moest er zelf gewoon van huilen omdat ik gewoon het verdriet voelde wat jij gehad hebt...wat erg dat je moeder en zus zoiets gezegd hebben! ik zou ze meteen de deur gewezen hebben! en dat je moeder haar zo vasthield zonder liefde..vreselijk Vind het super goed dat je deze beslissing hebt genomen! En je kleine meisje, wow, een super mooi en lief meisje!!om zo op verliefd te worden!gelukkig ben jij er voor haar, dat is het belangrijkste, jij weet dat ze er mag zijn en dat ze net als jullie zoontje, jullie trots is, dat jullie altijd van haar houden! je mag heel trots op haar zijn e9n ook op je zoontje natuurlijk, op je gezinnetje!) liefs