Jou kindje is echt prachtig, echt een troetelbaby hihi!!!! Dat jouw zus gezegd heeft dat ze lelijk is komt omdat ze jaloers is. Jij heb alles wat zij niet heeft. Zij woont op haar 34e zowat nog bij pappie en mammie en altijd teren op hun eten en dan gaat ze zo tegen jou doen. Echt een zielig persoon.
Ik wil iedereen hier bedanken voor de leuke reacties !! Ze was ook best lelijk hoor de eerste weken, daar ging het mij ook niet eens om. Meer om haar beledigende grapjes, bijv. dat ze een grote neus heeft maar ach daar valt nog wat aan te doen (neusoperatie bedoelde ze) of dat we op Facebook moeten schrijven dat we ons schamen voor onze dochter. Om dat soort dingen, maar ook dat ze duidelijk geen liefde voelden voor haar. Nog steeds niet trouwens. Eigenlijks kunnen ze allemaal de pot op, ook mijn moeder. Maar aan de andere kant pik ik het ook niet dat mijn kinderen straks geen opa en oma hebben door haar. We zitten nu dus in een dilemma. Misschien alleen nog contact met mijn vader omdat hij ons nu bijna elke dag belt van hoe het gaat en of we kwaad zijn enzo, en dat hij wel gelijk trots was op zijn kleindochter. Het is zo moeilijk, juist omdat het gaat om mensen die je eigenlijk het meest hoort te vertrouwen.
Ik heb toen jouw topic gelezen en vervolgens een uur ervan moeten huilen! Ik was toen ook net bevallen en vond het zo vreselijk dat zo iemand zoiets kan zeggen en doen! BAH. Dus hartstikke goed dat je het contact hebt verbroken meid! En je hebt echt een mooi kindje! Ze is gewoon jaloers.
Wat een prachtig meisje <3! En dat meen ik echt. En ja, pasgeboren baby's zien er verfomfaaid uit maar zelfs de lelijkste baby's vind ik nog mooi. Het zijn kleine wonders, die nieuwe verse mensjes. Het zegt wat over de karakters van degenen die zoiets over hun lippen kunnen krijgen. Je kunt een moeder het hardst kwetsen via haar kinderen.. Ik denk inderdaad ook dat je zus jaloers is, misschien onbewust. Hier helaas een zelfde soort scenario.. Ik zal je topic er niet mee vervuilen maar kan het wel met je eens zijn dat het rust geeft om het contact te verbreken of op een heel laag pitje te zetten. Ik heb het nu zo geregeld dat we met bijvoorbeeld kerst of een verjaardag bij mijn ouders in één kamer kunnen zitten zonder dat de lucht bevriest maar that's it.
Wat een popje! En wat een haar!!! Nou, als je zus jou dochter een lelijk kind vindt, dan wil ik niet weten wat ze van mijn dochter zou vinden toen zij net geboren was En om op je verhaal terug te komen: Mijn ouders passen ook 1 dag in de week op, op beide dochters en op die zelfde dag eten wij met z'n allen een hapje mee! Wij aten daar zelfs al toen er nog geen kinderen waren, ik eet daar 1x in de week sinds ik daar niet meer woon! Op maandag passen mijn schoonouders op en eet mijn vriend daar een hapje mee tussen de middag Dus tja...lekker laten zeuren die zus van jou
Met 'haar' bedoel je je zus? Want ze kan je moeder misschien wel beïnvloeden, maar ze is er altijd nog zelf bij en is volwassen genoeg haar eigen conclusies te trekken. Klinkt niet slecht, maar besef wel dat je dan je vader ook op een lastige positie zet... Hij moet met haar (en je zus! ) dagelijks samenleven...