hallo, graga wil ik jullie advies vragen; Ik heb nu eindelijk een kuur clomid die wel is aangeslagen en waarbij ik een goede eisprong heb gehad ( bleek uit de bloeduitslag ) maar nu ben ik 6 dagen over tijd, wist door fm precies wanneer mijn eitje is gespronen. De test van clear blue gaf helaas niet zwanger aan deze heb ik net gedaan en dus niet met ochtendurine en de urine waarmee ik net heb getest was ook niet echt geconcentreerd. Zijn er andere die hier ook ervaring in hebben want mijn gyno zei heel enthousiast; ben je niet ongesteld dan dus wel zwnager! maar goed, zonder positieve test lijkt me dit sterk of mijn HCG moet wel erg langzaam stijgen... Graag jullie reactie's!!
Aaah, wat een onzekerheid. Je zou inderdaad denken dat je zwanger bent aangezien je zeker weet wanneer je eisprong is geweest. Maar ik snap wel dat je zolang je nog geen posi test hebt nergens op durft te hopen.. Helaas heb ik hier geen ervaring mee! Hoop dat je snel alsnog posi test! Succes!
probeer eens te testen met ochtend urine, en een andere test misschien dat die wel positief word. anders even zh bellen.
Lastig zeg die onzekerheid. Ik zou morgen gewoon om een bloedtest vragen in ziekenhuis. Ik hoop het voor je meid! gr vruchtje
Ik heb dit de vorige ronde ook gehad. Alleen was ik niet zwanger....Werd ook niet ongesteld na Clomid en Pregnyl. Een paar negatieve testen en een negatieve bloedtest verder wist ik zeker dat ik niet zwanger was. De gyn zei ook: kan niet, want met pregnyl moet je zeker ongesteld worden en anders ben je zwanger. Nou, niet dus....ik heb Primolut gekregen en daardoor heb ik een doorbraakbloeding gehad. Nu ben ik begonnen met Puregon, want de Clomid sloeg niet goed meer aan. Ik hoop voor jou dat jij gewoon langzaam hcg aanmaakt en dat je WEL zwanger bent!!!
helaas, net ongesteld geworden. Toch typisch als ik het eigenlijk afgelopen dinsdag al had moeten zijn....
Ah jeetje meid wat een teleurstelling. Maar blijf positief kijk naar mij ooit komt het goed en met je hartstikke zwanger. gr vruchtje