Is je vakantie leuk geweest? Wat fijn dat je zelfs op een zondag terecht kunt zeg! Veel ziekenhuizen doen daar niet aan. Echt super dat je nu IUI gaat krijgen meis Ik ga duimen dat het deze ronde raak gaat zijn!
he, mijn vakantie was echt super, heerlijk weer en een mooie omgeving!! vanmorgen dan naar het ziekenhuis geweest en morgen om 9 uur krijg ik de pregnyl en dan disdag rond 1 uur insemineren..... spannend, vooral omdat we het nu met iui doen en dan toch de kans groter is van slagen! hoe is het met jou dreamer, heb je al een btje rust kunnen vinden nu je even niks meer kan doen dan wachten?
ik heb gister helaas weer bloed verloren.... zie het nu gewoon ff niet meer zitten, ik weet dat het pas de vierde poging was, maar het lijkt allemaal al zo lang. maandag dus maar weer bellen naar het ziekenhuis voor de fm. en dan gelijk even vragen naar de krampen die ik heb gehad naar het inbrengen... want dat voelde niet goed!
Echt balen meis Vind je het nu moeilijker dan de vorige keren? Omdat je dacht nu meer kans te hebben? Vraag die krampen maar goed na hoor! En ik ga weer duimen voor je