2x de MMM in wie ook?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door typje, 21 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. typje

typje Fanatiek lid

14 dec 2009
    2.683
    0
    36
    Verzorgende IG in een verpleeghuis met een suppper
    Hier.....Grunnen
    Hey Meiden,

Wie gaat er ook voor de 2e de MMM in, en wil gezellig meekletsen?
    En wil graag haar verhaal kwijt/Delen...Wees welkom

Even mijn verhaal:

Ik ben de 1e x zwanger geworden na 15 mnd MMM doormiddel van het gebruik Menopur/Pregnyl. Had totaal geen eigen cylcus na het stoppen met de pil:(

Toch 1e x raak met het spuiten, erg bang en blij tegelijk.
    Gelukkig een TOP zwangerschap gehad, nergens last van gehad.
    Maar wel een spoedkijzersnede gehad vanwege gedeeltelijke loslating placenta. Maar onze zoon in gezond en wel ter wereld gekomen. En scoorde hoog gelukkig.

In begin februari begon het ons toch te kriebelen voor een brusje, maar in onze achterhoofd spookt de MMM.
    Ben na de geboorte van onze milan niet aan de pil geweest of iets anders. Gewoon voorzichtig en met condoom. Maarja in februari toch zelf proberen en steeds niet raak. Komt vanzelf hopenlijks dachten we ( ook vanwege dat ik na de kz een eigen cyclus had, maar erg onregelmatig soms 79 dgn en soms 26 dgn). Al met al nog geen resultaat. En veel klachten betreft de PCO... Waar ik mee bekent ben.

2 wkn terug toch de stap gemaakt naar de HA, en stuurde me zonder twijfel door naar het UMCG. 1 week later bericht. En kunnen nu dus 23/8 heen voor de intake spannend toch weer, en aan de andere kant terleurgestelt in mijn lichaam....Hadden zo gehoopt op een spontane zwangerschap,maar helaas.

xx

Deel Deze Pagina