Ik word gek van elke maand dat bruinverlies!!

Discussion in 'Zwanger worden' started by 1979kik, Sep 7, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. 1979kik

1979kik Bekend lid

Aug 2, 2009
    612
    1
    18
    medewerker personeelsdienst
    België
    Hey meiden,

Elke maand heb ik ongeveer 5 dagen voor mijn NOD bruinverlies, dit wordt tegen mijn NOD roze en dan breken men maandstonden uiteindelijk door.
    Ik heb twee maanden utrogestan vaginale tabletten opgestoken en toen had ik het niet(ze bevorderen de innesteling) en ging zelfs 2 dagen overtijd.
    Maar deze maand(de tiende ronde ondertussen:()slaat toch alles, het bruin begint al 8 dagen voor mijn NOD!
    Ik word er zo gek van, dat is amper enkele dagen na mijn eisprong.
    Vandaar volgende wanhoopvraagjes :
    -waarom beslist mijn lichaam zo snel 'af te stoten" na de eisprong
    -ben je minder vruchtbaar als je maandelijks dit bruinverlies hebt
    -zijn er hier meiden die ondanks dit maandelijks bruinverlies toch zwanger geworden zijn(en had je dit dan ook in de betreffende maand of juist niet)

Ik word er allemaal zo wanhopig van..mijn man heeft superzaad maar men dit gekul zal er niet snel een beebje komen..
    Dat gevoel geeft het bruinverlies me toch...
    xxx

2. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Bruinverlies na je eisprong kan duiden op een te lage progesteronwaarde. Je baarmoederslijmvlies wordt dan veel te snel afgebroken, waardoor de innesteling bemoeilijkt wordt. Een oplossing is extra progesteron toedienen. Waarom heb je maar twee keer Utrogestan gehad en nu niet meer? Dit kan namelijk de oplossing zijn. Je schrijft zelf dat je met de Utrogestan geen bruinverlies had, dus dat is wel een teken dat het door een te lage progesteronwaarde komt.

3. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

Jun 8, 2009
    6,894
    0
    0
    Balen voor je 1979ik.
    Ik heb hier geen ervaring mee, maar wat Jippie zegt klinkt logisch.
    Heel veel sterkte meid!

4. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik had ook altijd zo'n 5 à 7 dagen na mijn ei al bruinverlies. En....check mijn banner! Je kunt dus gewoon zwanger worden met bruinverlies. Het was voor ons overigens raak in ronde 9.

5. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    2,834
    3
    38
    Bij mij wisselt het aantal dagen per maand, maar ik heb wel bijna iedere maand bruine afscheiding...deze maand dan toevallig weer een keertje niet maar ook niet zwanger ofzo8)
    Ik weet niet wat het precies is, ik heb het mijn gynaecoloog gevraagd. Hij keek naar mijn temp-lijsten en concludeerde dat tijdens het bruinverlies mijn temperatuur nog mooi hoog was dus dat het geen kwaad kan;). Maar goed, ik deel jouw gevoel dat je het idee hebt minder kans hierdoor te hebben. Ik heb naast de bruine afscheiding ook nog eens menstruatiekrampen 1 week voor NOD. Dus volgens mij wordt er dan gewoon al iets afgestoten.
    Wat zegt je gynaecoloog er eigenlijk van?

6. 1979kik

1979kik Bekend lid

Aug 2, 2009
    612
    1
    18
    België
    Dag Mermaid

Proficiat!!
    Had je ook je maandelijks bruinverlies in de maand dat je zwanger bleek te zijn?
    XXX

7. 1979kik

1979kik Bekend lid

Aug 2, 2009
    612
    1
    18
    België
    Eigenlijk zegt die nog niets hierover, heb wel twee maand pregnyl en utrogestan genomen en dan was het dus weg.
    Volgende keer ga ik het hem eens expliciet vragen..

8. Rosado

Rosado Niet meer actief

Dank je wel :D. Nee, in de maand dat ik zwanger raakte had ik geen bruinverlies. Dat deed mij dus ook al vrij snel vermoeden dat het wel eens raak zou kunnen zijn.

Share This Page