Ik ben morgen 13 weken en ik heb sinds vanavond pijnlijke steken onder in buik beetje rond schaambot ze zijn best goed aanwezig zeg maar het zijn geen krampen meer echt steken Ik maak me best zorgen nu wel heb ik vanmiddag veel gedAan Ook heb ik de hele tijd moet plassen terwijl als ik dan ga blijk ik toch niet echt te moeten misschien blaasontsteking maar ik weet niet hoe dat voelt tijdens zwangerschap ik heb geen pijn bij het plassen. Ik weet het eigenlijk niet echt meer zit behoorlijk in de stress ik heb mijn zwangerschap zeg maar openbaar gemaakt maar heb morgen pas mijn nekplooi meting en dan weet ik pas of kindje goed gegroeid is ik heb met 11 weken een pretecho gedaan toen was alles oké ik heb het hartje nog gehoord vAndaag maar dan nog zit het me niet lekker dat ik het verteld heb voor deze echo.
Volgens mij hoef je geen pijn bij het plassen te hebben om toch tijdens de zwangerschap een blaasontsteking te hebben. Morgen even vragen of ze je urine kunnen checken. (morgen ochtend meteen opvangen) Die steken in de onderbuik herken ik wel. Ik heb ze meestal tijdens snelle bewegingen als opstaan en draaien. Volgens mijn vk is dit heel normaal en kan het geen kwaad zolang het maar geen krampen zijn. Hopelijk heb je hier wat aan. Fijn dat je morgen een echo hebt. Heb je meteen wat meer zekerheid. Veel plezier morgen!
Het klinkt als blaasontsteking... Ik.heb het ook gehad en had ook steken daar...maar rond de 18 weken had ik dezelfde steken en dat was weer bandenpijn... Dus dat kan ook nog.
ik heb ook eens in de maand een paar dagen steken bij het schaambod steets laten testen op blaas ontsteking en dat is het echt niet.
Bij mij kwam er blaasontsteking uit. Pijn bij plassen en constant beetjes plassen had ik niet, dus de link zelf niet gelegd. De verloskundige raden aan urine even te laten checken en jawel, blaasontsteking.
Sowieso laten testen op blaasontsteking, inderdaad. Het kan ook het oprekken van je banden zijn, maar misschien is het daar nog wat vroeg voor, geen idee. In ieder geval bespreken met je VK natuurlijk
Ik had de dag voor mijn nekplooimeting echt hetzelfde gevoel! "Had ik het wel al moeten vertellen?", "Gaat het kindje wel gegroeid zijn?", "Zou het hartje nog kloppen?", ... En had toen ook wat last van steekjes en pijntjes en krampjes. Na de nekplooimeting was dat zo over, denk dat het beetje van de stress en onzekerheid kwam. Om hoe laat mag je straks?
Je baarmoeder is ook aan het rekken hè... dat kan ook echt wel wat pijntjes veroorzaken. Heb er ook last van gehad. Van menstruatie achtige krampen tot steken waar ik echt van opschrok. Niet iets waar je je direct druk over hoeft te maken!