Hallo alle zwangeren en moeders, ik ben heel benieuwd naar het volgende: Ik ben met 28 weken mijn slijmprop voor de eerste keer verloren (=natuurlijk veel te vroeg) en vandaag voor de tweede keer (en nu mag het natuurlijk en ben ik ook helemaal happy ookal zegt het nog niets) Ik heb veel voorweeën en harde buiken gehad en nog steeds, afgelopen zondag veel weeën, erg pijnlijk en kwamen steeds sneller op elkaar en duurder ook steeds langer maar na 4,5 uur stopte het helaas toch. Maar nu dus het volgende: wanneer zijn jullie de slijmprop verloren en hadden jullie dan ook veel (voor) weeën? Is daarna de bevalling wel of niet snel begonnen? Ik ben gewoon benieuwd hoe het bij ieder ander ging, niet dat het bij mij ook zo gaat gebeuren maar ik wil het wel graag weten. Alvast bedankt Liefs Anita
bij mij zaterdag ochtend slijmprop verloren, van zaterdag op zondag nacht vliezen gebroken en zondag om 17uur was Fenne er,,,,, Succes meid!
dank jullie wel, dat gaat hopenlijk wel lukken. Het komt inderdaad erg dichtbij. Nu mag het ook natuurlijk (in tegenstelling tot 10 weken terug) En wat ik net zei: het kan nog even duren na de slijmprop maar ik hoop dat ons kleine mensje er snel is! liefs Anita
Ik verloor de slijmprop in het zh toen mijn vliezen al 7 uur geleden waren gebroken en de weeën al heftig op gang waren. Had er helemaal niet bij stil gestaan dat dat er ook nog zat Toen ze in het zh gingen controleren hoeveel cm ontsluiting ik had vonden ze de slijmprop in mijn kraamverband. Spannend btw hoop voor je dat het snel gaat beginnen.
ik verloor hem toen ik snachts naar de wc ging. en mijn bevalling begon meteen daarna! succes ik hoop dat je kindje gauw komt, groetjes Lonneke
Ik denk tijdens het breken van mijn vliezen, om 3 uur 's nachts. Ik voelde namelijk naast het vruchtwater ook een heleboel slijm tijdens het afvegen. Om 10.08 uur was Mitchell er.
Ik ben van vrijdag op zaterdag mijn slijmprop verloren. Toen en hele dag voorweeen (al wist ik het niet) toen zondag om 10.00 vliezen gebroken en om 22.33 was luuk er! Succes en geniet! Liefs
bij mij is de slijmprop geleidelijk aan verdwenen. heeft toen nog wel en week of 3 geduurd voordat mijn weeen begonnen...