Zwanger!! Aaaaaaahh ik kan het wel van de daken schreeuwen

Discussion in 'Ik ben zwanger' started by Anna10, Jun 3, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Anna10

Anna10 Lid

May 31, 2015
    37
    0
    6
    Female
    NULL
    NULL
    31 mei had ik dan mijn eerste positieve test. deze was zo minimaal en heb niet goed op de afleestijd gelet dus op 1 juni een nieuwe test gedaan, en guess wat? Binnen 3 minuten heel licht roze 2e streepje.
    Aangezien ik het nog steeds niet kon geloven heb ik vanochtend nog een test gedaan en weer een heel licht 2 streepje.
    Aan de ene kant ben ik nog heel huiverig omdat ik echt dacht dat er wel een heel duidelijk streepje moest komen, maar goed het streepje is er :D
    1 juli heb ik dan ook de eerste afspraak bij de verloskundige. 1 juli pas? Aaaaaahh hoe houd ik dit zolang vol?
    Kan me echt niet concentreren op mijn werk, doe echt gekke dingen zoals bestellingen in de verkeerde bakjes steken zodat ik ze daarna kwijt ben.
    Komt iemand dit bekend voor?
    En wat raden jullie aan hoelang we moeten wachten totdat we het onze ouders vertellen?
    Mijn schoonmoeder is dinsdag jarig en ik drinkt normaal altijd wel een glas wijn. Maar dat kan dus niet nu...
    daarbij probeer ik echt mijn gezicht in de plooi te houden want anders loop ik de hele dag met een mega smile rond (wat best wel vreemd zou zijn ). Wil natuurlijk niet te hard van stapel lopen want er kan nog van alles mis gaan.
    Nou ik hoop dat dit allemaal heel herkenbaar is.

2. kuzzie1986

kuzzie1986 Actief lid

Feb 7, 2014
    159
    8
    18
    Heel erg gefeliciteerd! Genieten vooral de komende tijd...

Qua vertellen , doe wat bij jou goed voelt

3. Evia

Evia Bekend lid

Mar 11, 2015
    595
    0
    16
    Hoi Anna,

Heel herkenbaar!! & van harte gefeliciteerd!

Vorige maand was ik ook ontzettend enthousiast en blij. Helaas toen een vroege mk (4w) gehad. Nu vanmorgen een test gedaan en blijkt dat ik weer zwanger ben. Helaas heb ik nu die blijdschap en het enthousiasme niet, omdat ik te bang ben dat het weer mis gaat.

Mijn tip: leef vooral in je blijdschap en je enthousiasme, als het mis gaat dan zie je dat dan wel, de kans is vele malen groter dat het goed gaat! Nu alleen nog een manier vinden om dit zelf ook te gaan geloven :)

4. Kola

Kola Bekend lid

Feb 3, 2015
    604
    0
    0
    Gefeliciteerd!

5. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

Oct 13, 2010
    6,203
    7
    38
    Zuid Holland
    Gefeliciteerd!! De ouders hebben we het alle keren voor de eerste echo al verteld. Dan kun je toch ergens al kwijt. Maar dat is je eigen keus. Hou in elk geval die big smile maar lekker op je gezicht ;) Heerlijk toch? Geniet ze!

Share This Page