DCI solutions.. iemand ervaring mee? (voor de gene met pcos)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door beebi, 4 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

DCI solutions werkt!

1. Ja!

2. Nee!

3. Wat is DCI solutions?

4. Weet ik niet maar wil het wel gaan proberen.

5. Weet ik niet maar ga het niet proberen

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. beebi

beebi Actief lid

1 jul 2014
    231
    0
    0
    D-Chiro Inositol (DCI) helpt vrouwen met PCOS om de gezondheid op natuurlijke wijze te herstellen.

De werking van DCI is wetenschappelijk onderzocht en geeft resultaat waarbij het vrouwelijk evenwicht gerespecteerd blijft.

Wat is DCI?Bestel DCI

Uw winkelwagen

Uw winkelwagen is leeg.

Contactgegevens

PCOS-solutions

Nieuwstraat 44
    2771 XC Boskoop

info@pcos-solutions.nl

Wat is D-Chiro Inositol (DCI)?

D-Chiro-Inositol behoort tot de familie B-vitamines.

Hoe werkt DCI?

Normaal gesproken maakt het lichaam zelf voldoende DCI aan uit gewone inositol, wat volop aanwezig is in onze voeding. DCI is het signaal stofje (second messenger) wat er voor zorgt dat het lichaam de aanwezigheid van insuline goed kan herkennen. Veel vrouwen zijn minder gevoelig geworden voor het hormoon insuline. Dit wordt ook wel 'insuline resistentie' genoemd. Als gevolg hiervan kan er een overproductie van het hormoon insuline ontstaan, een zeer krachtig hormoon dat ook de aanmaak van andere hormonen sterk beïnvloed. Insuline resistentie wordt o.a. gelinkt aan hyperandrogenisme (overbeharing, haaruitval, acne), overgewicht, stemmingswisselingen, depressie, energietekort, eetbuien.

De effecten van een gezond insuline niveau

Een stabiel insuline niveau heeft een belangrijke invloed op de aanwezigheid van andere hormonen in het lichaam. De overproductie van mannelijke hormonen worden bijvoorbeeld gestimuleerd door het insuline hormoon. Een gezonder insuline niveau leidt tot een belangrijke verbetering in de kern van je hormonale gezondheid.

Vermindering van mannelijke hormonen:
    Een normaal insuline niveau zorgt er voor dat de productie van mannelijke hormonen rustiger wordt, waardoor de grootste oorzaak van klachten zoals acne, overbeharing en haaruitval wordt weggenomen.Emotionele stabiliteit:
    Ook heeft het insuline niveau een grote impact op onze stemming en emotionele stabiliteit. Veel vrouwen ervaren dit alsof er een lichtknopje aan gaat: "Ik ben er weer".Gewichtsverlies:
    Insuline is een vetopslaghormoon. Wanneer de overproductie afneemt, kan het lichaam weer vet verbranden i.p.v. het op te slaan. Ook wordt de onbedwingbare drang naar zoet en koolhydraten veel minder wanneer het lichaam weer het signaal door krijgt dat er voldoende brandstof aanwezig is.Energie:
    Een stabiele bloedsuikerspiegel zorgt er voor dat we minden in een dip komen en dat we brandstof weer kunnen gebruiken voor het opdoen van energie.Verbetering van de menstruatie cyclus:
    Door dat een gezond insuline niveau alle andere hormonen die met onze menstruatie cyclus te maken hebben ondersteunt i.p.v. uit balans trekt, treedt er vaak een terugkeer en normalisatie van de menstruatie cyclus op. Het gaat dan om een echte menstruatie met een eisprong, zoals dat van nature hoort te zijn bij de vrouw.Op naar een gezond insuline niveau

Het voedingssupplement D-Chiro-Inositol kan je helpen om de insuline gevoeligheid op een natuurlijke manier te verbeteren. Zo kun je de neerwaartse spiraal doorbreken. Ondertussen kun je slimme veranderingen in je voeding en je lifestyle aanbrengen zodat je uiteindelijk ook zonder behulp van supplementen het insuline niveau de baas kunt blijven. Tips voor een gezond insuline niveau vind je opde voedingspaginaen opde BLOG afdelingop deze site. Om DCI te bestellen kun je terecht inde webshop.

Wetenschappelijk Onderzoek naar de effecten van D-Chiro-Inositol

Onderzoeken hebben aangetoond dat in vrouwen met PCOS klachten, deze stof in verminderde mate aanwezig is. Door dit tekort aan DCI gedurende acht weken aan te vullen, herstelde de gezondheid van deze vrouwen opzienbarend. De volgende effecten werden waargenomen:

testosteronniveaus daalden significantbij 86% van de vrouwen trad een eisprong op (vruchtbaarheid)de bloeddrukdaaldede bloedsuikertolerantieverbeterde.Praktijkervaringen

Heel veel vrouwen melden een enorme verbetering in hun hormonale gezondheid.
    overbeharing neemt af, haaruitval vermindert, acne vermindert/verdwijnt, eetbuien verminderen, afvallen gaat gemakkelijker, menstruele cyclus wordt regelmatiger, vruchtbaarheid neemt toe en een vermindering van stemmingswisselingen.
    De meeste klachten verbeteren vaak na 6-8 weken. Klachten die gerelateerd zijn aan haargroei hebben vaak minstens 3-4 maanden de tijd nodig. Dit komt door de duur van de haargroeicyclus. Heb jij last van éénof meerdere klachten die veroorzaakt zijn door PCOS? Dan kan het voedingssupplement D-Chiro Inositol (DCI) helpen om de gezondheid te verbeteren en een neerwaartse spiraal te doorbreken

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Dat stond op de site van dci solutions.. ben benieuwd of er dames zijn met ervaringen?
    Zal mijn verhaal ook even doen..

Ik ben 23 jaar
    Ik heb pcos dat weet ik al vanaf me 18e.
    Ik heb totaal geen enkele eisprong.
    Ben toen ik 13 en 14 was ongesteld geweest (2x dus) op me 15e aan de pil maar die vergat ik steeds.. dus op me 17e mee gestopt maar ik werd steeds niet ongesteld.. op me 18e dus laten onderzoeken (omdat me zus ook pcos heeft. Maar dan met een onregelmatige cyclus) en ook bij mij kwam dus pcos uit. Ik moest maar aan de pil en als ik een kinderwens had terug komen.. (Had inmiddels al een relatie van 3 jaar. Maar nog te jong voor kids) nu was ik op me 21e er wel klaar voor dus naar het ziekenhuis alles weer onderzocht en typisch geval van pcos. Ik was (ben) te zwaar. Dus het eerste was afvallen.. (gaat heeel moeilijk want val amper af) nou half jaar verder 3 kilo kwijt.. en ik terug naar ziekenhuis nu gingen ze me wel helpen dus kreeg provera en clomid 50 mg.. ik had goede hoop.. maar het sloeg niet aan.. Toen provera en clomid 100 mg. Sloeg weer niet aan! Toen provera en clomid 150 mg. En dat sloeg ook niet aan! Clomid resistent dus. Uiteindelijk op 21 november 2014 LEO operatie gehad. Nu 4 maanden verder nog geen eigen cyclus te bekennen. Volgende week ergens weer opnieuw afspraak bij de gyn. & dan waarschijnlijk weer clomid. En dan hopen dat het dan wel aanslaat!!

Deel Deze Pagina