het duurt altijd erg lang bij het wmo. mijn rolstoel duurde 11 maanden voordat ik deze had. ze waren hem namelijk 2 keer kwijt geraakt. mja ik had dit aankoppelwiel al aangevraagt toen ik 6 maanden zwanger was. echter werd dit afgewezen omdat ik nog geen kindje had. dat ik 6 maanden zwanger was deed er niet toe. toen ik bevallen was heb ik in mijn kraamtijd meteen het wiel opnieuw aangevraagt en nu krijg ik deze gelukkig wel
maar ik vind zoieso dat ze slecht omgaan met hulpmiddelen. een paar jaar geleden had ik een rolstoel aangevraagd alleen had degene die deze bij mij aanmeette een fout gemaakt waardoor de rolstoel 5cm te smal was. ik paste er dus niet in. omdat het een gelaste rolstoel was, was het ook niet mogelijk dit aan te passen. er moest dus weer opnieuw een rolstoel aangevraagd worden (wat overigens een hele moeilijke klus was want het wmo wilde dat ik 5 jaar met die rolstoel moest doen dat het niet paste maakte niet uit) mja uiteindelijk een nieuwe rolstoel aangevraagd en de rolstoel die te klein was weer ingeleverd. de rolstoel was dus helemaal nieuw maar hij word niet hergebruikt. nee hij word gewoon vernietigd!! dat is toch van de zotte, er zijn genoeg mensen die er blij mee zouden zijn. geen wonder dat de kosten zo hoog zijn tegenwoordig!