Grrrr... de vriendeloterij schrijft zomaar geld van mijn rekening... ik heb daar never nooit mijzelf voor aangemeld! En hoe zij dan aan mijn rekeningnummer komen? Ben al bij mijn bank geweest, er zit daar nu dus een blokkade op, de rest van mijn geld ga ik terugeisen. Meer mensen hier last van?
raar, is dit ook geen fout van de bank want zij kunnen toch ook niet zomaar geld van jou rekening halen zonder jou toestemming
Bank bellen, storneren en aangeven dat er geen geld naar de Vriendenloterij mag. Helpt beter dan het via de instelling zelf oplossen, meestal.
Doorlopende machtiging kansspelen Deze machtiging wordt gebruikt voor de inning van de inleg bij een kansspel of loterij. Bij een schriftelijke machtiging is er geen mogelijkheid om terug te laten boeken. Bij een telefonische machtiging is er een termijn van 5 werkdagen. Dus als TS nooit een schriftelijke machtiging heeft afgegeven kan ze binnen 5 dagen storneren
hmm ik dacht dat het nu landelijk 56 dagen is. Althans, bij het bedrijf waar ik voor werk is het eind 2009 veranderd van 30 dagen naar 56 dagen.
Misschien lijkt je rekeningnummer op iemand anders rekeningnummer. Bij ons is ook een keer geld afgeschreven voor een of ander schoonmaakbedrijf en heb toen gebeld en ons rekeningnummer scheelde 1 getal met een rekeningnummer van degene die ze moesten hebben. Dus ik zou eerst even bellen. Wel rottig dat zoiets gebeurt.
Van een loterij mag je idd niet storneren. Die mogelijk heb ik ook niet in internetbankieren bij deze vriendenloterij. Ook niet binnen 5 dagen, die termijn staat voor je aanmelding zegmaar. Dus als ze jou via telefonische acquisitie een loterij aansmeren dan heb je 5 dagen de tijd dit ongedaan te maken, niet het aftrekken van het bedrag zelf. Ik ben vrijdag al bij de bank geweest, daar zeiden ze dat ze het wel vaker hoorden van de vriendenloterij. Er zit dus al een blokkade op. Ik heb de vriendenloterij een brief geschreven waarin ik eis dat mijn geld wordt teruggestort en mijn gegevens uit hun systeem worden gehaald... wat ik ook heeeel vreemd vind... hoe komen ze aan mijn rekeningnummer? @loetje, nee wij zaten ook niet bij de sponsorloterij. De enige loterij waar wij aan meedoen is de staatsloterij en soms een kraslot...