Eindelijk de stap gemaakt.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Vrouwtjexxx, 7 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vrouwtjexxx

    Vrouwtjexxx Actief lid

    16 jun 2009
    327
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag dames,

    Na zoveel maanden treuzelen heb ik vandaag eindelijk de stap gemaakt om naar de gyne te gaan. Ik hoopte dat t deze maand zo raak zou zijn, dat is helaas niet het geval geweest en nu ben ik toch wel angstig...straks ben ik onvruchtbaar...straks kan ik niet zwanger raken...straks dit....zucht. En de afspraak met de gyne is pas over 2 maanden ongeveer! Eind juni! Het scheelt dat ik nu op vakantie ga en in juni weer, waardoor ik minder met mijn hoofd hierbij hoop te zijn...althans dat hoop ik. Na vandaag weer ongesteld te zijn geworden voel ik zoooo'n domper. Maar ik kijk uit naar die dag...ik hoop dat ik dan eindelijk verduidelijking heb...

    xxx Vrouwtje.
     
  2. LuckyMommy

    LuckyMommy Fanatiek lid

    17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Ik wil je alleen even heel veel succes wensen en ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt!

    Liefs

     
  3. Mizzy1982

    Mizzy1982 Fanatiek lid

    25 aug 2009
    1.660
    1
    0
    Oudenbosch
    Goed dat je naar de gyn gaat meis! Wel balen dat het zo lang duurt nog voor je. Wie weet kan de gyn straks door middel van bloed onderzoeken de oorzaak vast stellen (ik had bijvoorbeeld geen eisprong) en heb clomid gekregen, wie weet kan dat bij jou straks ook meis. Ik duim voor je, ik hoop dat je een fijne vakantie hebt en de tijd voorbij vliegt tot je naar de gyn kan. Sterkte
     
  4. Jeem22

    Jeem22 VIP lid

    12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Sterkte en wat goed dat je de stap genomen hebt..!!

    Ik ben gister naar de HA gegaan en een verwijskaart gekregen voor de gyn... ik mag gelukkig 28 mei al komen.
     
  5. Vrouwtjexxx

    Vrouwtjexxx Actief lid

    16 jun 2009
    327
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel dames!

    Ja, Mizzy dat kan, ik weet echt niet wat er is, heb nooit enige vorm van voorbehoedsmiddelen gebruikt, ik ben echt angstig.

    Oh Leem in welke stad zit je dan? En wel gewoon in het ziekenhuis?

    xxx
     
  6. Jeem22

    Jeem22 VIP lid

    12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Ik zit in den haag.
    En gewoon in het ziekenhuis.
    Ik kon zelf al 18 mei terecht in een ander ziekenhuis maar dat vind ik niet zo fijn wil gewoon mn eigen ziekenhuis waar ik bekend ben en de weg weet. Dus dan maar 10 dagen langer wachten..
     
  7. Vrouwtjexxx

    Vrouwtjexxx Actief lid

    16 jun 2009
    327
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh dat is fijn! En je bent al snel gegaan! Ik ga ook eens een ander ziekenhuis proberen, thx voor de tip.

    xxx
     
  8. Jeem22

    Jeem22 VIP lid

    12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    nouja snel wij zijn ook al bijna 1.5 jaar bezig hoor ;)
    Alleen pas 8 rondes mn cyclus aan t bij houden ovu testen en tempen ;)
     
  9. Mama in Spee

    14 apr 2010
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben zelf ook al een hele tijd bezig om zwanger te worden.
    In januari en april een vroege mk gehad. Daarna was ik vreselijk ongerust en ik dacht dat er iets met me aan de hand was.
    2 weken geleden ben ik bij een gyne geweest en die heeft een inwendige echo gedaan. Daar was gelukkig niets geks op te zien.
    Mijn baarmoeder en eierstokken zagen er goed uit.
    Hij denkt dat ik gewoon vette pech heb gehad.
    Nu zijn we weer met een ronde bezig en ik hoop dat het weer RAAK is en blijft zitten.
    Mocht het de derde keer weer mis gaan dan heb ik besloten om de MMM in te gaan.

    Veel succes en ik houd je in de gaten.

    Groetjes
     
  10. Kaat2000

    Kaat2000 Fanatiek lid

    22 dec 2008
    1.129
    0
    0
    In de buurt van Utre
    Nou goed dat je de stap hebt gemaakt!! Dan krijg je misschien wat duidelijkheid. Ik ben 1,5 jaar bezig en ze zijn al aan het onderzoeken waar het aan kan liggen. Woensdag een baarmoederfoto, dat is het laatste waar het nog aan kan liggen de rest is goed.
     
  11. Vrouwtjexxx

    Vrouwtjexxx Actief lid

    16 jun 2009
    327
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh dames, dank jullie wel voor de support! Ik zal jullie op de hoogte houden, vind het wel jammer dat t zo lang duurt, mocht van mij morgen al!...Zucht...

    Groetjes.
     
  12. Vlinder3

    Vlinder3 VIP lid

    26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Goed dat je de stap hebt gezet meis.
     

Deel Deze Pagina