Eindelijk de stap gezet

Discussion in 'Even voorstellen' started by Marie Mara, Jun 30, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Marie Mara

Marie Mara Nieuw lid

Jun 30, 2015
    4
    0
    0
    Eindelijk de stap gezet om mee te praten op een forum over zwangerschappen .... Met alleen maar experts 😊

Wij zijn al lange tijd bezig om zwanger te worden, al hebben we het in het begin misschien niet serieus genoeg aangepakt . Iets wat we nu overigens wel doen want we sporten allebei al enige tijd, roken veel minder en eten gezond in vergelijking met voorheen .

Toch ben ik nog steeds niet zwanger , terwijl ik tijdens onze relatie nooit anticonceptie heb gebruikt en we zijn momenteel al 10 jaar bij elkaar 😶

Ik heb me tijdens echt raar gevoeld alsof je zeg maar minder vrouw bent omdat je geen kind krijgt .... Dat is nu weg , maar het vreet wel aan me dat het maar niet wil lukken .

Mijn vriend en ik hebben nu na veel wikken en wegen besloten dat als het de komende twee maanden weer niet lukt er iets anders moet gebeuren waarschijnlijk .

2. MotherMary

MotherMary Fanatiek lid

Sep 10, 2014
    1,748
    2
    0
    theaterdocent, regisseur en leerkracht basisonderw
    Overijssel
    Welkom hier Marie Mara! Wat vervelend dat jullie al zo lang moeten wachten op een zwangerschap... Hier op t forum zijn veel vrouwen die in hetzelfde schuitje als jij zitten/hebben gezeten. Ik hoop dat je daar tips en steun vindt. En natuurlijk hoop ik dat het snel zo mag zij voor jullie!

3. Marie Mara

Marie Mara Nieuw lid

Jun 30, 2015
    4
    0
    0
    Bedankt voor jou hartelijke welkom hier op dit forum ☺️. Hopelijk heb ik er wat aan om met anderen te praten die hetzelfde meemaken. Natuurlijk hoop ik ook nog steeds heel erg dat ik gewoon op natuurlijke manier zwanger zal worden 😋 het is nu erop of eronder , haha

We zullen zien wat de toekomst nog zal brengen en voor ons in petto heeft ....

4. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

Mar 27, 2008
    8,128
    1,682
    113
    Welkom! :)

5. Marie Mara

Marie Mara Nieuw lid

Jun 30, 2015
    4
    0
    0
    Dankjewel Vlinderbloem !

6. Dreamer29

Dreamer29 Fanatiek lid

Feb 25, 2015
    2,612
    996
    113
    Welkom Marie Mara! Hopelijk de komende 2 maanden succes voor jullie. En anders hoop ik dat onderzoeken voor jullie meer duidelijkheid gaan geven. Voor ons was dat (helaas) wel het geval. Menstrueer je zelf regelmatig? Dat is in elk geval al een goed teken vaak namelijk...

Share This Page