Eindelijk donderdag is "het"een hij of een zij!

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door faye24, 8 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    Hoi allemaal,

Eindelijk is donderdag de geslachtsbepaling,zo spannend weer.In tegenstelling tot mijn dochter heel lang getwijfeld over het geslacht.Sinds een paar weken,heb ik heel sterk het gevoel dat we er een meid bijkrijgen.We gaan het zien,nog 2 dagen geduld.Wilde ik even kwijt.;):D

2. happymom

happymom Lid

24 feb 2011
    90
    0
    0
    Noord-Brabant
    Spannend he??
    Wij hebben morgen de geslachtsbepalende echo en zijn echt erg nieuwschierig wat er in mijn buikje groeit.... :D
    Ik heb eigenlijk geen voorgevoel....

3. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ooooh spannend! Ben benieuwd of je voorgevoel klopt ;)

4. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    @Happy mom,spannend!!Ben benieuwd,hoelaat heb je de echo morgen?

We gaan zien of mijn voorgevoel klopt,laat het weten!

5. Chai

Chai Niet meer actief

Veel plezier donderdag! :D
    Ben ook benieuwd of je voorgevoel klopt, bij mij klopte er dus geen bal van. Haha..

6. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    Bedankt chai!Wat dacht jij dat het werd?en al lang een duidelijk gevoel?

7. simple

simple Bekend lid

3 dec 2010
    951
    0
    0
    limburg
    Ik heb zaterdag geslachtsbepaling. Ben ook erg benieuwd, heb totaal geen voorgevoel alleen een stiekeme hoop dat het een meisje is. Maar een jongen net zo leuk :)

Veel plezier jullie :)

Ik wil het trouwens alleen weten, partner niet :) Dus het wordt mijn geheimpje.

8. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Spannend!
    Ben heel benieuwd of je voorgevoel klopt!

Wij hebben donderdag een tweede poging. Vorige week wou de kleine niet uit z'n stuitligging komen waardoor het wat moeilijk te zien was. Mijn gevoel is ook heel sterk een meisje. Zo sterk dat ik zelfs al wat roze heb gekocht (wel wat ik evt nog kan ruilen)

Heel veel succes! Hoop dat ze het bij jullie wel in een keer kunnen zien (al is het geen straf om nog een keer te mogen kijken ;))

Groetjes!

9. happymom

happymom Lid

24 feb 2011
    90
    0
    0
    Noord-Brabant
    Faye, ik heb om 4 uur de echo. :)

10. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    @Happymom spannend,nog een paar uurtjes..Kan jouw zenuwen wel voorstellen hihi,na vandaag weet je wat er in je buik groeit..zo leuk!Kom straks weer spieken en veel plezier natuurlijk.

@Linn oo dat lijkt me zo frustrerend,heb je eindelijk de echo wilt het kindje niet meewerken(kan natuurlijk altijd)hopelijk weet je het binnenkort zeker!Ik had bij mijn vorige zwangerschap ook al roze gekocht,zo`n sterk gevoel.

@Simple spannend ook nog maar een paar dagen,schiet al op.

Hier...joehoeeeeeeeeeeee helemaal blij nog maar een dag!Yes ben blij om het te weten,kan ik gericht gaan shoppen.Haha

11. happymom

happymom Lid

24 feb 2011
    90
    0
    0
    Noord-Brabant
    It's a girl!! :) :)

Echt zo leuk, tijdens de echo was ze druk aan het bewegen :D
    De vk moest iedere keer weer opnieuw zoeken naar haar geslacht.

12. boterbloempje83

boterbloempje83 Fanatiek lid

14 dec 2009
    1.526
    0
    0
    faye; wat leuk zeg!! spannend hé.. wij hebben gew8 tot gisteren met de 20weken echo, en mijn gevoel klopte, ik zei in begin een jongetje en dat is ook zo :)
    veel plezier!!

13. simple

simple Bekend lid

3 dec 2010
    951
    0
    0
    limburg
    Gefeliciteerd allebei :D Vraagje, klopt jullie geslacht nu ook met de chinese kalender? Ben echt benieuwd of dat betrouwbaar is of gewoon toeval.

Waar we wel rekening mee moeten houden is dat je ook pech kunt hebben dat de uk zich net niet goed laat zien en je dus een andere keer terug moet :p

14. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    @Happymom,Wauw gefeliciteerd!Een meid,leuk leuk.Geniet er van en natuurlijk shoppen:DTrouwens wat een geluk dat zij het liet zien.

15. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    @Nouvy leuk een jongen!Proficiat en goed dat je voorgevoel klopte zeg.

16. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    @Simple idd dat zei ik ook al tegen man,hoop het niet dat lijkt me zo frustrerend,maar ja we zullen zien.Laatste nachtje.

17. Chai

Chai Niet meer actief

Hey Faye24,
    Wat leuk dat je het goed had zeg!!
    Ik heb echt vanaf het begin gedacht hier dat het een jongetje was en geloofde er niks van na de geslachts bepaling met 16 weken, terwijl ik juist graag een meisje wou.
    Dat maakte me dus nog meer aan het twijfelen, pas na de 4D met 28+4 weken geloofde ik het helemaal 100%.. haha

Gefeliciteerd hoor, girls rule ;)!

18. dieni

dieni Actief lid

17 mei 2010
    113
    0
    0
    Raar he dat voorgevoel. Ik had ook sterk het gevoel dat het een meisje werd en dat is ook het geval!!!

Proficiat allemaal!!

19. happymom

happymom Lid

24 feb 2011
    90
    0
    0
    Noord-Brabant
    Faye, jij mag vandaag ik ben benieuwd.

Nee, de chinese kalender klopte bij mij niet. ;)

20. boterbloempje83

boterbloempje83 Fanatiek lid

14 dec 2009
    1.526
    0
    0
    bij mij klopte de chinese kalender :) maar dat kan ook puur toeval zijn tenminste ik ging er niet vanuit dat zo'n kalender het goed zou hebben hahaha..

ons kereltje liet in het begin van de 20weken echo het hele gevalletje goed zien! en op het einde toen we specifiek het vast wilde leggen toen schaamde die zich en was er niets vast te leggen whaaahaaa.. benen kruislings ervoor gelegt en navelstreng ertussen.. (en ik maar denken dat meiden lastig zijn :p)

Deel Deze Pagina