Hallo Dames, Ik wilde graag advies. Ik heb met 14 weken en 2 dagen een termijnecho gehad. Ik heb de echoscopiste gevraagd of ze het geslacht kon zien, maar zei in het begin van niet met dit apparatuur wat ze nu hadden maar pas met 20 weken. Ze heeft daarna toch nog even gekeken en ze gokte met 65 % op een meisje. Dus mijn vraag is of jullie naar de echofoto willen kijken. Denken jullie hier een meisje te zien of is er ook kans op een jongen , want ze zag streepjes maar ze zei er ook bij dat jongens ook die streepjes hebben. Hoor het graag van jullie. Alvast bedankt!
ja dacht dat ook bij deze foto... Zijn er geen dames die er naar willen kijken. Hoor het graag van jullie
Ik durf het ook niet te zeggen, vind de echo te onduidelijk. Wij hadden zelf bij 14wk5d geslachtsbepaling laten doen en daar zag je echt duidelijk de balzak op.
Durf het echt niet te zeggen. Kan volgens mij echt nog beide kanten op...en als de echoscopiste als zo twijfelt (65/35), dan zou ik het echt nog even in het midden laten....
Eigenlijk had ze beter niks kunnen zeggen... Bij ons zei ze dat op die termijn twee streepjes een meisje 'worden' en drie streepjes een jomgen omdat die derde dan het piemeltje is. Bij ons waren duidelijk twee streepjes te zien en kreeg te horen 70% een meisje. Nu meerdere malen bevestigd dat het zo is. Maar van die 14 weken zou ik niet uitgaan.
Thanks Raw, maar zei de echoscopiste dat dan? Dus dat met 14 erken 2 streepjes een meisje is en 3 streepjes een jongen? Hoor het graag Van je.
Google maar eens op why not to have a gender scan in de 14th week! Dan zie je foto,s van een baby met 14 weken. Afhankelijk van de hoek zie je een jongen of een meisje. Dus ik zou nog even wachten, het kan net zo goed een jongen zijn.
Het is juist dat ik het niet kan geloven dat het een meisje kan zijn? Wil juist heel graag een meisje!
Dat gevoel krijg ik bij haar, ze heeft al 2 topics geopend Maar goed mijn foutje. FatmaG dan hoop ik voor jou dat je een meisje krijgt..
Hihi, sorry....maar ik kreeg eerder ook sterk het gevoel dat jij een voorkeur voor een jongen had. Is niet erg hoor, om een voorkeur te hebben.... Maar als je graag een meisje wilt, dan hoop ik voor je dat je dat krijgt...
Ik kreeg ook zo'n gevoel maar dan juist dat je n meisje wil en liever geen jongen en daarom bevestiging blijft zoeken. Snap ik wel hoor