Hoi dames, Ik heb zojuist maar besloten me even af te melden van de site... Ik ben best veel bezig met deze site en met zwanger worden en wil daar gewoon even mee stoppen. Ik hoop dat als ik snel zwanger ben, ik me weer zal aanmelden! Liefs
Hoi Mummy, ik kan het me helemaal voorstellen hoor.. je wordt hier toch steeds geconfronteerd met het feit dat het je nog niet is gelukt. Jammer dat je (even) weggaat maar misschien als je er niet zo mee bezig bent kun je snel een topic in het ik-ben-zwanger-hoekje openen Liefs en veel succes Manuela
Hoi mummy, ik weet precies wat je bedoeld. Ik ben er ook steeds minder. Ik hoop dat je gauw terug bent met goed nieuws. Ik wens jullie heel veel succes! Liefs, mussie
Mummy, Ik begrijp het wel hoor, zelf 'probeer' ik ook minder ermee bezig te zijn/online te zijn ..., maar je moet doen waar je denkt zelf goed aan te doen. Succes!Hoop dat we je snel zwanger terug zullen zien! liefs, Mirre
Ik begrijp het helemaal! Ben ook helemaal 'verslaafd' aan deze site en kijk er wel 1 of 2x op elke dag. Eigenlijk helemaal niet goed maar kan het niet laten. Hopelijk raak je snel zwanger en zien we je terug!
Ik begrijp het hoor meis! Neem lekker je tijd en ik hoop dat je snel weer wat van je laat horen ! dikke knuf
Wat jammer dat je afscheid gaat nemen. Wel een goede stap denk ik, misschien ben je er iets teveel mee bezig, en ndan is het wel verstandig. Ik hoop dat je snel terug zult komen. Maar dan met het onderwerp ben zwanger! Heel veel succes en sterkte gewenst. Liefs Happy