Iui bij mc kinderwens leiderdorp

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Mirandje81, 28 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirandje81

Mirandje81 Actief lid

1 jul 2011
    282
    1
    18
    Hallo wij hebben afgelopen zaterdag onze eerste iui behandeling gehad zonder hormonen met donorzaad ik heb veel spanning en zenuwen vooral na een lange 3 en half jaar wachten en slecht nieuws van man met brca 1 gen en ook nog eens scos (geen zaad )hebben wij dit goed overwogen en gaan ervoor maar ik heb er echt totaal geen verstand van en wil er zoveel mogelijk over weten ook of er na eerste keer positieve uitslagen zijn bij andere dames wat je niet of wel moet doen alles dus als iemand iets wil delen dan graag. Groeten :)

2. Mirandje81

Mirandje81 Actief lid

1 jul 2011
    282
    1
    18
    Niemand ???

3. Mirandje81

Mirandje81 Actief lid

1 jul 2011
    282
    1
    18
    Oke ik lees dat er dames zijn maar dus niet reageren bedankt voor de steun en hulp

4. Mamaatje81

Mamaatje81 Fanatiek lid

29 okt 2013
    1.046
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb er geen ervaring mee sorry... hoop dat er dames zijn die dat wel hebben en hier even willen reageren..?

5. Steenbok86

Steenbok86 Nieuw lid

10 okt 2014
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi mirandje81,

Ik lees net dat jullie ook iui behandeling doen met donorzaad bij mck Leiderdorp ,
    Wij zijn begin september begonnen met onze eerste behandeling, de inseminatie was gelukt en waren blij dat we zwanger waren, tot ik 3 dagen later merkte dat het mis ging. Een hele grote domper.
    Hoe gaat het met jullie in deze medische molen?

Groetjes steenbok86

6. Mirandje81

Mirandje81 Actief lid

1 jul 2011
    282
    1
    18
    Hoi steenbok86 bedankt voor de reactie en Sorry dat het misging hoe nu verder ? We zijn nu in ronde 2 en rond 7 november weet ik meer. Ik had me eisprong deze keer 3 dagen eerder dan verwacht. Ik vroeg de volgende dag bij me behandeling of het niet beter zou zijn om de dag van de positieve ovulatie test de behandeling te doen maar ze gaven niet echt specifiek antwoord. Mijn angst is dat als ik positief test het misschien al snachts begon of de avond ervoor en dan de dag van de inseminatie die weer een dag later is te laat is ervaart u dat ook ? Ik weet nog niet zoveel ervan af. Groeten

7. schorpioen79

schorpioen79 Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.740
    292
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wij hebben ook onze behandeling in het mck gehad. Geen IUI maar ICSI.
    Hopelijk vind je iemand met ervaring met IUI en donorzaad.

8. Mirandje81

Mirandje81 Actief lid

1 jul 2011
    282
    1
    18
    Zitten nu in ronde 2 was nog bij een gynaecoloog geweest mijn baarmoeder ligt naar achter gekanteld nu vraag ik me af of het niet beter is te insemineren met een echo zodat ze zien waar ze heen gaan als deze ronde niet gelukt is.

Deel Deze Pagina