Eindelijk duidelijkheid maar helaas geen goed nieuws

Discussie in 'Miskraam' gestart door Humtum, 5 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    vreemd allemaal! Maar hopelijk nu schoon en op na een goed herstel! Heel veeeel sterkte en betersc hap.

2. Kuukske

Kuukske Bekend lid

26 nov 2012
    661
    10
    18
    He meid,

Zo te lezen is jouw eileider niet verwijderd? Dat zou wel een geruststelling voor je zijn, maar ja het is nu dus nog niet helemaal duidelijk.. :( Hoe lang moet je nu nog in onzekerheid zitten dan? Gelukkig is het je meegevallen en waren ze lief voor je! Heel veel sterkte gewenst!

3. Humtum

Humtum Fanatiek lid

9 nov 2013
    1.046
    30
    48
    Noord Brabant
    Ha meiden,

Ja t blijft wel een beetje vaag. Ben superblij dat ik beide eierstokken nog heb maar maak me nog wel beetje zorgen. Bij de weefselafname van dinsdag zat geen zwangerschapsweefsel dus hoop dat onderzoek van t curretage-weefsel dat wel oplevert!!!! Arts zei dat t kon (dat ze dinsdag t dan net gemist hadden of dat t niet mee los was gekomen) en dat in de buikholte echt niets te vinden was dus dat geeft houvast. Vrijdag 13 december krijgen we de uitslag, hoop dat t voor een keer echt dat t geen ongeluksdag is!!! Dus ja...nog bijna een week wachten!

Aza, jouw verhaal lezende dan zijn er echt veel overeenkomsten!!! Gelukkig uiteindelijk nog goed nieuws bij jullie! Hou me daar ook nog maar beetje aan vast als ik pieker over slecht nieuws vrijdag.

Dank voor de beterschapswensen, ze gaan vast helpen :)
    Liefs humtum

4. AzA

AzA Niet meer actief

Oeff... klinkt echt herkenbaar allemaal. Die onzekerheid en dat wachten is echt vervelend. Maar binnenkort heb je zekerheid! Ik hoop dat er wat uit dat weefsel komt. Mij hadden ze toen ook gecurreteerd en daar kwam toen helaas niets uit. Wel apart allemaal... als ik er aan terug denk vind ik het nog steed vaag. Ik zit er nog midden in.. maar et einde is in zicht. Mn waardes waren afgelopen maandag 17 en aankomende maandag afspraak met de gyn. Heb heel veel vragen en ben echt benieuwd waar nu alles heen is gegaan qua zwangerschap. Ik hoop echt dat het bij jullie ook goed uitpakt! En idd het is fijn dat je allebei je eileiders nog hebt. Sterkte met wachten! Voor je et weet is et weer vrijdag. Moet je ondertussen niet nog een keer bloedprikken?

5. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    wow meiden wat een heftige verhalen van jullie. Heeeeel veel sterkte en ik hoop zo dat volgend jaar er heel goed uit gaat zien voor jullie!! :-*

6. Humtum

Humtum Fanatiek lid

9 nov 2013
    1.046
    30
    48
    Noord Brabant
    Aza, wat een raar verhaal is t ook he! Ik hoop dat ik vrijdag hoor dat er wel weefsel is aangetroffen! Ben zo bang dat t niet zo is en dat ze dan over spuiten beginnen! Ik wil zo graag deze periode afronden maar vooral weer gaan denken over een nieuw wonder en met die spuiten gaat dat niet gebeuren!!! Hoelang ben jij nu al aan t wachten op waarde 0 en waar was je op begonnen qua waarde?
    Ik mag donderdag bloed gaan prikken, eerder had volgens de gyn toch niet veel zin, mijn lijf moest ook wel even de kans krijgen. Daar zit wel wat in maar wil t zo graag weten! Heb wel t gevoel dat de hormonen afnemen (meer eetlust, minder gespannen borsten) maar ja...dat zegt ook niet alles!

Voel me gelukkig op dit moment redelijk. Weinig bloedverlies (alleen op dag van curretage, dus mogelijk komt dat nog?) en buikpijn. heb wel redelijk veel last vd wondjes van de kijkoperatie (mn bij zitten en opstaan)
    Emotioneel gaat t ook goed, maar denk dat t echte proces pas komt als we vrijdag de uitslag weten!

Gr. humtum

7. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Pffffff, wat heftig en ontzettend verdrietig! :( Ik hoop heel hard voor je dat je 13 december te horen krijgt dat ze het toch helemaal weg hebben gehaald. Ik heb zelf in juni een bbz gehad en weet hoe erg die onzekerheid is. Bij mij wisten ze in de eerste instantie ook niet helemaal zeker of ze alles wel weggehaald hadden en of er niet ook nog iets op een andere plek in mn buikholte zat, omdat ze het met "al het bloed moeilijk konden zien ;):(". Uiteindelijk bleek na 6 weken dat alles weg was, want mn HCG werd weer 0 en ik werd weer ongesteld (dat gebeurde trouwens al toen HCG nog iet meer dan 50 was). Ik hoop dat alles bij jou weg is en je stel weer helemaal herstelt en maar snel weer zwanger mag worden wanneer je er geestelijk en lichamelijk weer aan toe bent!

8. AzA

AzA Niet meer actief

Ja cker raar allemaal. Vind et ergens wel prettig dat ik niet de enige ben... want was nog niemand tegen gekomen wat leek op min verhaal. Bij mij begon et ook met onderzoeken en vaag zijn. Kijkoperatie en niets kunnen vinden, curretatie en weefsel was prima. Toe dus advies gekregen om aan die spuiten te gaan. Was geen andere oplossing. Langs de oncoloog en opeens waren mn waardes naar beneden gesprongen. Ik kan me voorstellen dat je er echt niet op zit te wachten om aan doe spuiten te gaan. Want idd dan mag je een lange tijd niet zwanger worden... :( ohh daar keek ik ook zo tegen op. Alleen et idee al he..

Even denken... rond 5 oktober "ongesteld" geworden. 4 dagen overtijd... testen gedaan daarvoor maar waren negatief. Daarna na de bloeding toch het gevoel zwanger te zijn. Rond 16e test gedaan en die was positief! Meerdere testen gedaan en die waren ook knalpositief. Daarna wist ik gelijk dat et fout zat want dan was die ongesteldheid dus een flinke bloeding geweest. Rond 21e spoedecho en was niets te zien. Bloed waardes weet ik toen niet mer. Om 2 dagen bloedprikken maar ze bleven iets stegen. Hoogste was 1200 nog wat. De 25e kijkoperatie gehad. 12 november een goede uitslag van ct scan en te hore gekregen dat de waardes opeens 400 nog wat waren geworden. Wauw :) sinds dien om de week bloedprikken.

Ik had 1e 2/3 dagen ook wel last van opstaan en zitten/liggen. Maar tging snel beter. Maar elk lichaam reageert er natuurlijk anders op. En ik had na operatie ook niet echt bloedverlies meer. Dus denk niet dat dat nog komt. Veeeel sterkte! Hoop zo dat je vrijdag goed nieuws krijgt. :)

9. Humtum

Humtum Fanatiek lid

9 nov 2013
    1.046
    30
    48
    Noord Brabant
    Nana en Aza, klinkt zoo stom maar ben echt blij dat er mensen zijn die m'n verhaal herkennen! Kan over dat vage scenario niets vinden op internet, dat helpt enerzijds omdat ik dan denk dat t zo weinig voorkomt dat ik wel echt driedubbelpech moet hebben dat t slecht blijft gaan. Anderzijds kun je ook niets vinden om je aan vast te houden als je ff aan t doemdenken bent! Dus dank voor jullie berichtje

Ik zit nu op dag 3 na laproscopie en curretage en merk dat het vanmiddag al veel beter gaat dan gistermiddag! Doe erg m'n best om me rustig te houden, des te groter is voor m'n gevoel de kans op snel herstel!
    Mijn waarde was bijna 1500 vorige week dus hoop dat er nu een flink verschil is! Nog 4 nachtjes slapen en dan weten we meer!! Hou me er nu maar even aan vast dat t bij jullie zonder chemo is gaan dalen!!! En dat t dan nog paar weken duurt, niet leuk maar alles liever dan chemo in m'n lijf!

Deel Deze Pagina